مقاله بررسی رابطه بین ابعاد چابکی و کیفیت خدمات بانک های دولتی (مطالعه موردی: شهرستان گناباد)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین ابعاد چابکی و کیفیت خدمات بانک های دولتی (مطالعه موردی: شهرستان گناباد) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین ابعاد چابکی و کیفیت خدمات بانک های دولتی (مطالعه موردی: شهرستان گناباد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین ابعاد چابکی و کیفیت خدمات بانک های دولتی (مطالعه موردی: شهرستان گناباد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین ابعاد چابکی و کیفیت خدمات بانک های دولتی (مطالعه موردی: شهرستان گناباد) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
هدف همه موسسات خدماتی از جمله بانکها ارائه خدمات مناسب و مورد رضایت مشتریان است .از آنجا که همه سازمان های ارائه دهنده خدمات مالی و به ویژه بانک ها در محیطی با محصولات غیر متمایزفعالیت می کنند ، کیفیت خدمات در آنها به عنوان اولین سلاح رقابت شناخته می شود. و در شرایط متغییر کنونی همگان دریافته اند تنها مزیت رقابتی یک سازمان در آینده این است که مدیران آنها بیاموزند چگونه باید زودتر از رقبایشان یاد بگیرند و این همان مفهوم چابکی است. هدف از مطالعه حاضر تعیین رابطه بین ابعاد چابکی سازمانی و کیفیت خدمات بانک های دولتی شهرستان گناباد می باشد. تحقیق حاضر از نوع پژوهشهای توصیفی و همبستگی است که به روش پیمایشی انجام شده است جامعه آماری پژوهش شامل ۹۰ نفر از کارکنان بانک های دولتی شهرستان گناباددر سال ۱۳۹۱ بوده است و نمونه گیری به روش طبقه ای انجام شده و تعداد ۷۳ نفربه عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند.به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روش آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد و برای سنجش چابکی از پرسشنامه استاندارد اسپایدزر وبرای سنجش کیفیت خدمات از پرسشنامه استاندارد پاراسورامان استفاده شد. نتایج حاصل از تحلیلهای آماری بیانگر وجود رابطه مثبت و معنی دار بین ابعاد چابکی سازمانی(جز بعد پاسخگویی) با کیفیت خدمات بانک های دولتی گناباد می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.