مقاله روش شناسی تلفیق فناوری در برنامه درسی تربیت معلم


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله روش شناسی تلفیق فناوری در برنامه درسی تربیت معلم دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله روش شناسی تلفیق فناوری در برنامه درسی تربیت معلم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روش شناسی تلفیق فناوری در برنامه درسی تربیت معلم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله روش شناسی تلفیق فناوری در برنامه درسی تربیت معلم :

تعداد صفحات:۴
چکیده:
درعصرحاضر، فناوری ارتباط تنگاتنگی باتوسعه حرفه ای معلم پیداکرده ویکی ازضروریات حرفه معلمی شده است. معلم عصرفناوری درصورت عدم آشنایی بافناوری وکاربردآن درآموزش ازپیشروی درمسیرترقی، بازخواهدماند وقادر نخواهد بوددانش آموزان رابرای زندگی دریک جامعه فناورانه آماده سازد. براین اساس ازهمان دوره تربیت معلم، لازم است دانشجو معلمان بافناوری وکاربردهای آن درآموزش آشناشوند. ازاین رومقاله حاضردرصدد است به این سوال پاسخ دهد که ضرورت تلفیق فناوری دربرنامه درسی تربیت معلم چیست وچگونه می توان فناوری رادربرنامه درسی تربیت معلم تلفیق نمود؟ضرورت تلفیق فناوری دربرنامه درسی تربیت معلم امروزه مهارت استفاده ازفناوری اطلاعات وارتباطات ازجمله مهارتای موردنیاز معلمان درعصراطلاعات است (آرلوس، ۲۰۱۱) به نقل از سراجی و عطاران، ۱۳۹۰:۲۸۱).این فناوری قابلیت های دارند که به تسهیل فرآیند یاددهی ویادگیری کمک می کنند و امکانات زیادی را دردسترس معلمان قرارمی دهند. چرچیل (۲۰۰۹) معتقداست که فاوا(فناوری اطلاعات و ارتباطات) بعدجدیدی درتدریس ایجادمی کند ومعلمان راقادرمی سازد کارهایی که انجام دهند که در کلاس های درسی سنتی، امکان انجام آن ها فراهم نیست. گیبسون وجاناسن (به نقل از گالسن و کوبت، ۲۰۰۶) نیزمعتقدند ابزارهای شناختی رایانه محور، قابلیت بالایی برای پرورش یادگیری معناداربه کمک تئوری یادگیری ساخت گرایانه دارند. به عقیده هریس، میشراوکوهلر( ۲۰۰۹) معلمان نه تنها لازم است ابزارهای جدیدفاوا رادرتدریس خود به کاربرند، بلکه باید هنگام استفاده ی ازفاوا به آنچه که تدریس می شودو نحوه تدریس نیز توجه ویژه ای داشته باشد. ازآنجاکه گرایش های معلمان در ابتدای دوره تربیت معلم می تواند به طورمثبتی شکل گیری ، پس لازم است ازطریق روش های موثربه کارگیری فاوای درموقعیت های مختلف راتمرین کنند( لیم وهمکاران ، ۲۰۱۰) به نقل از چای، کووتسای، ۲۰۱۰) به طورکلی تلفیق فاوای دربرنامه درسی تربیت معلم ، این امکان راایجادمی کندکه داشنجومعلمان، روش های درست استفاده ی ازفاوا دربرنامه درسی رابیاموزند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.