مقاله رهیافتی نو در دیدگاه برنامه درسی با رویکرد هوش هیجانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رهیافتی نو در دیدگاه برنامه درسی با رویکرد هوش هیجانی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رهیافتی نو در دیدگاه برنامه درسی با رویکرد هوش هیجانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رهیافتی نو در دیدگاه برنامه درسی با رویکرد هوش هیجانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رهیافتی نو در دیدگاه برنامه درسی با رویکرد هوش هیجانی :
تعداد صفحات:۴
چکیده:
یکی ازعناصریاخرده نظام اصلی تعلیم وتربیت، برنامه های درسی هستند.تدوین کنندگان برنامه های درسی در عصرحاضرودرآغازقرن بیست ویکم باید به این نکته توجه داشته باشندکه برنامه درسی باید به گونه ای تدوین شود که شایستگی های لازم رادردانش آموختگان برای موفقیت آنان درموقعیت های متفاوت زندگی وشغلی شان ایجادو تقویت کند(مومنی مهمویی، ۱۳۷۸)برنامه درسی به مهفوم دویدن درمسابقه یکی ازبرداشت های متفاوت مطرح شده ازبرنامه درسی است که براساس آن توانایی هاوظرفیت های یک فردمدنظراست و این فرایند همچنین می تواندمبدل به نوعی جریان اجتماعی شودکه درآن فرد به درک بیشتری از خوددیگران وجهان ازطریق نومفهوم پردازد متقابل نایل گردد. پاینار(به نقل از فتحی واجارگاه، ۱۳۸۸:۳۹). یکی ازبرجسته تری نومفهوم پردازان عرصه نوین مطالعات برنامه درسی درمقاله ای تحت عنوان کارکردن ازدرون استدلال کرده است که معلمان ودانش آموزان باید برای دستیابی به بینش وتصور، بروی منابع درون کارکنندویکی از تاثیرهای خنثی کننده آموزش مدرسه ای رابیگانه شدن ازخود و تاثیرآن برشخصیت وفردیت وهمچنین تبدیل خودراهبردبه دیگرراهبردمی داند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.