مقاله بررسی رابطه بین جو سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان کامکار شهر قم


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین جو سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان کامکار شهر قم دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین جو سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان کامکار شهر قم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین جو سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان کامکار شهر قم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین جو سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان کامکار شهر قم :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی جو خدمات سازمانی بر ارتباط با مشتریان است. این تحقیق بر حسب هدف کاربردی و بر اساس روش، همبستگی می باشد. جامعه مورد نظر شامل کارکنان بیمارستان کامکار قم به تعداد ۱۵۰ نفر بود که با استفاده از جدول مرگان و کرجسی، تعداد ۱۰۸ نفر به عنوان حجم نمونه بر اساس نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. روایی آن با روش محتوائی سازه و صوری در حد قابل قبول تائید و پایایی اندازه گیری از طریق فرمول آلفای کرونباخ به اندازه ۸۶% تائید شد. داده های حاصل از پرسشنامه توسط آمار توصیفی و استنباطی و جدول رگرسیون با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان می دهد که ویژگی های شغلی رابطه بیشتری با رضایت کلی از شغل نسبت به رضایت ارتباط با مشتری ندارد. حمایت سازمانی رابطه بیشتری با رضایت کلی از شغل نسبت به رضایت ارتباط با مشتری دارد. رضایت ارتباط با مشتری نسبت به رضایت کلی از شغل تاثیر بیشتری بر تعهد عاطفی سازمانی ندارد. تعهد عاطفی سازمانی بر میزان جذب مشتریان بالقوه تاثیر گذار است. تعهد عاطفی سازمانی بر میزان جذب کارمند تاثیرگذار نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.