مقاله بررسی تاثیر عوامل چهارگانه کیفیت، خدمات، قیمت و نوآوری بر روی جایگاه یابی برند از دیدگاه خبره کارشناسان(مطالعه موردی برند دکتر ژیلا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عوامل چهارگانه کیفیت، خدمات، قیمت و نوآوری بر روی جایگاه یابی برند از دیدگاه خبره کارشناسان(مطالعه موردی برند دکتر ژیلا) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عوامل چهارگانه کیفیت، خدمات، قیمت و نوآوری بر روی جایگاه یابی برند از دیدگاه خبره کارشناسان(مطالعه موردی برند دکتر ژیلا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عوامل چهارگانه کیفیت، خدمات، قیمت و نوآوری بر روی جایگاه یابی برند از دیدگاه خبره کارشناسان(مطالعه موردی برند دکتر ژیلا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عوامل چهارگانه کیفیت، خدمات، قیمت و نوآوری بر روی جایگاه یابی برند از دیدگاه خبره کارشناسان(مطالعه موردی برند دکتر ژیلا) :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
امروزه برخی از مفاهیم اصولی توجه خاصی به فرایند ارزیابی مصرف کننده از دیدگاه او دارند زیرا گوناگونی باور افراد درباره محصولات میتواند جایگاه های مختلفی را در ذهن مصرف کنندگان خلق کند که بر نوع رفتار آنان نیز اثر میگذارد. جایگاه یابی نام و نشان تجاری به یکی از مفاهیم مهم بازاریابی و نام گذاری تجاری تبدیل شده زیرا جایی است که یک شرکت نیاز دارد برای شروع فعالیتهای نام گذاری تجاریش از آنجا آغاز کند. نوع ارتباطات، میزان ارائه ی خدمات، کیفیت محصولات و حتی نیروی انسانی شاغل در شرکت و دیگر مولفه ها میتوانند روی این عامل اثر بگذارند. در تحقیق حاضر به روش تحلیلی پیمایشی، چهار ویژگی محسوس (فیزیکی) محصولات شرکت ایران آوند فر (قیمت، کیفیت، خدمات و نوآوری) به عنوان عوامل مناسب برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت در مقایسه با رقبایش مورد آزمون قرار گرفت تا موضع این ویژگی ها از دید خبره کارشناسان شرکت بررسی و مورد مقایسه قرار گرفته و در نهایهت اولویتهای آنها تعیین گردد. نتایج نشان داد که از بین این چهار مولفه دو عامل اولویت دار در ذهن کارشناسان شرکت قیمت و سپس خدمات بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.