مقاله بررسی تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی درونی بر مشتری گرایی در بانک حکمت ایرانیان شعب تحت پوشش سرپرستی شرق و غرب استان تهران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی درونی بر مشتری گرایی در بانک حکمت ایرانیان شعب تحت پوشش سرپرستی شرق و غرب استان تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی درونی بر مشتری گرایی در بانک حکمت ایرانیان شعب تحت پوشش سرپرستی شرق و غرب استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی درونی بر مشتری گرایی در بانک حکمت ایرانیان شعب تحت پوشش سرپرستی شرق و غرب استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی درونی بر مشتری گرایی در بانک حکمت ایرانیان شعب تحت پوشش سرپرستی شرق و غرب استان تهران :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر هوش هیجانی و بازاریابی درونی بر مشتری گرایی است. مطالعه حاضر از نوع توصیفی پیمایشی علی و از نظر هد کاربردی است. جامعه آماری شامل ۱۶۷ نفر و حجم نمونه با توجه جدول گرجسی و مورگان ۱۱۸ نفر انتخاب شده است. در این پژوهش از پرسشنامه بازاریابی درونی و مشتری گرایی رفیق احمد (۱۹۹۳) و پرسشنامه استاندار هوش هیجانی گلمن (۲۰۰۰۱) استفاده گردید. روایی و پایایی آن نیز مورد تایید قرار گرفت. برای تجزیه تحلیل اطلاعات از نرم افزار لیزرل استفاده گردید. نتایج پژوهش نشان داد که بازاریابی درونی و هوش هیجانی بر مشتری گرایی تاثیر گذار است. پیشنهاد می شود که در وهله اول به ارتقاء مولفه های بازاریابی درونی در رابطه با کارکنان توجه بیشتری شود و در وهله دوم برای به کار گماردن و انتصاب افراد در بانک حکمت ایرانیان با استفاده از ابزارهای معتبر هوش هیجانی مانند پرسشنامه گلمن، پرسشنامه سیبریا شرینگ، هوش هیجانی افراد اندازه گیری و از افرادی استفاده شود که دارای هوی هیجانی بالاتری هستند. تا با اثر مثبت این متغیرها بر مشتری گرایی، باعث افزایش کیفیت خدمات و اثربخشی سازمان شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.