مقاله بررسی تأثیر بازارگرایی و یادگیری گرایی بر عملکرد برند: نقش میانجی نوآوری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر بازارگرایی و یادگیری گرایی بر عملکرد برند: نقش میانجی نوآوری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر بازارگرایی و یادگیری گرایی بر عملکرد برند: نقش میانجی نوآوری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر بازارگرایی و یادگیری گرایی بر عملکرد برند: نقش میانجی نوآوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر بازارگرایی و یادگیری گرایی بر عملکرد برند: نقش میانجی نوآوری :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
برند از جمله مباحثی است که طی چند دهه اخیر توجه بسیاری از محققان را به خود معطوف ساخته است و اهمیت آن به عنوان یکی از دارایی های اصلی شرکت بر هیچ کس پوشیده نیست. اما تحقیقات اندکی درمورد عملکرد برند و تبیین عوامل موثر برآن صورت گرفته است. هدف از این پشوه ارائه مدلی جهت بررسی تأثیر بازارگرایی و یادگیریگرایی بر عملکرد برند است که در این میان نوآوری نق بسزایی دارد. بر اساس این مدل، جهت گیری سازمان به بازار و جهت گیری سازمان به یادگیری نوآوری سازمان را تقویت می کنند و انجام اقدامات نوآورانه عملکرد برند را تقویت می نماید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.