مقاله بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر خودکارآمدی، عملکرد تحصیلی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر خودکارآمدی، عملکرد تحصیلی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر خودکارآمدی، عملکرد تحصیلی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر خودکارآمدی، عملکرد تحصیلی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر خودکارآمدی، عملکرد تحصیلی و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
تجارت الکترونیک عمده ترین دستاورد به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در زمینه های اقتصادی است و بر اثر گسترش این فناوری، حجم تجارت الکترونیک در جهان روز به روز در حال رشد است. بی شک کارآفرینی سهم عمده و نقش ویژه ای در توسعه فناوری های نوین از جمله فناوری اطلاعات داشته و دارد؛ فناوری اطلاعات مرزهای فکری و عملی را در جوامع سنتیشکسته و زمینه مناسبی را برای رشد فکر و خلاقیت و پویایی بخشیدن به کسب و کار فراهم نموده است .اگرچه این فناوری ها نیز خود بر کارآفرینی تاثیر گذار بوده و به عبارتی کارآفرینی مدرن (دیجیتال) را بوجود آورده اند. پژوهش حاضر به بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر خودکارآمدی، عملکردتحصیلی، و کارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرزمی پردازد.مواد و روش ها: این پژوهش از نوع علی مقایسه ای می باشد. جامعه آماری در این پژوهش شامل کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، که در سال تحصیلی ۸۹-۸۸ در مقطع کارشناسی به تحصیل مشغول بودند، می باشد که با روش نمونه گیری طبقه ای (۵۴۳ زن و ۳۶۵ مرد) انتخاب شده اند. ابزارهای پژوهش شامل: پرسشنامه آزمون کارآفرینی، پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر و همکاران می باشد و در متغیر عملکرد تحصیلی از معدل دانشجویان استفاده شده است. برای تحلیل داده ها از دو سطح توصیفی (میانگین، میانه، انحراف استاندارد و;) و استنباطی (آزمون تحلیل واریانس چندمتغیره) استفاده شد.یافته ها: نتایج تحلیل واریانس تأثیر ICT به طورکلی (به طور هم زمان) بر خودکارآمدی، عملکرد تحصیلی و کارآفرینی در سطح ۰۱/ و به تفکیک در مردان و زنان نیز در سطح ۰/۰۱ معنی دار می باشد. نتیجه: با توجه به نتایج به دست آمده از تجزیه وتحلیل داده ها، تأثیر ICT بر خودکارآمدی، عملکرد تحصیلی و کارآفرینی در دانشجویان تأیید گردید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.