مقاله بررسی ارتباط ساختار حاکمیت کانال های بازاریابی و نوع شناسی استراتژی های رقابتی(مطالعه موردی: صنایع تولیدی شهرستان سنندج)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط ساختار حاکمیت کانال های بازاریابی و نوع شناسی استراتژی های رقابتی(مطالعه موردی: صنایع تولیدی شهرستان سنندج) دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط ساختار حاکمیت کانال های بازاریابی و نوع شناسی استراتژی های رقابتی(مطالعه موردی: صنایع تولیدی شهرستان سنندج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط ساختار حاکمیت کانال های بازاریابی و نوع شناسی استراتژی های رقابتی(مطالعه موردی: صنایع تولیدی شهرستان سنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط ساختار حاکمیت کانال های بازاریابی و نوع شناسی استراتژی های رقابتی(مطالعه موردی: صنایع تولیدی شهرستان سنندج) :

تعداد صفحات:۳۰
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی رابطه ی میان ساختار حاکمیت کانال بازاریابی و استراتژی های رقابتی است. به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه ی استاندارد (K. Paswan et al (2012 (2012) M. Pertusa-Ortega et al و (Claver-Cortés et al (2012 استفاده شده است. جامعه ی آماری این پژوهش صنایع تولیدی مستقر در شهرک های شهرستان سنندج می باشد و از این جامعه ی آماری، ۱۴۲ نفر از مدیران عالی شرکت ها مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور بررسی روابط بین متغیرهای پژوهش از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری و نرم افزار LISREL استفاده شده است. نتایج شاخص های خوبی برازش مانند GFI ,RMSEA و AGFI نشان دهندهی برازش خوب مدل و قابل استفاده بودن نتایج است. بر این اساس نتایج دست آمده حاکی از آن است که میان تمرکز با استراتژی تمرکز رابطه ی مثبت و معناداری وجود دارد، میان تمرکز با استراتژی تمایز و استراتژی رهبری قیمت رابطه ی منفی وجود دارد. میان رسمیت با ابعاد استراتژی های رقابتی ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد؛ میان مشارکت با استراتژی تمرکز ارتباط منفی وجود دارد و سرانجام اینکه میان مشارکت با استراتژی تمایز و استراتژی رهبری قیمت ارتباط مثبت و معناداری وجود دارد. نهایتا اینکه پیشنهادهایی در پایان پژوهش ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.