مقاله بررسی تاثیر شاخصهای CRM در ایجاد تصویر ذهنی در خدمات درمانی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر شاخصهای CRM در ایجاد تصویر ذهنی در خدمات درمانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر شاخصهای CRM در ایجاد تصویر ذهنی در خدمات درمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر شاخصهای CRM در ایجاد تصویر ذهنی در خدمات درمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر شاخصهای CRM در ایجاد تصویر ذهنی در خدمات درمانی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
تحقیق حاضر به بررسی رابطه بین شاخصه های اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتری و خلق تصویر ذهنی از مارک تجاری در بخش خدمات و صرفا در خدمات بهداشتی و درمانی می پردازد. در همین راستا به تعریف شش فاکتور مهم که باعث ایجاد تصویر ذهنی مثبت در اذهان مشتریان به خاطر دریافت خدمات درمانی می گردد پرداخته شده است. بر اساس نتایج مشخص شد که فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری توانسته نقش موثری را در ایجاد تصویر ذهنی مثبت دریافت کنندگان خدمات در مانی ایفا کند.این نتیجه با به دست آوردن ضریب تاثیر به میزان ۰/۶۲ به اثبات رسید. و مدلی برای نشان دادن تاثیر متغیرها ارائه گردید در این مدل شاخصه هایی چون اعتماد، رضایت مشتری، کیفیت خدمات، وفاداری به مارک تجاری، تعهد روابط به عنوان متغیر هایی که قابلیت ایجاد تصویر ذهنی مثبت در اذهان مشتریان را از طریق استفاده از متغیر میانجی ارزش برند دارند، مورد بحث قرار گرفته اند. نمونه تحقیق حاضر را ۱۳۵ بیمار بستری شده در بخش جراحی پنج بیمارستان خصوصی شهر مشهد در بر میگیرد که ۶۷/۲۸ درصد را زنان و ۲۸/۷۱ درصد را مردان تشکیل داده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.