مقاله انتخاب استراتژی ورود به بازار خارجی با رویکرد مبتنی بر منبع و فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله انتخاب استراتژی ورود به بازار خارجی با رویکرد مبتنی بر منبع و فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انتخاب استراتژی ورود به بازار خارجی با رویکرد مبتنی بر منبع و فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتخاب استراتژی ورود به بازار خارجی با رویکرد مبتنی بر منبع و فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انتخاب استراتژی ورود به بازار خارجی با رویکرد مبتنی بر منبع و فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
به علت نامحدود بودن منابع سازمانی، هیچ مؤسسه ای نمی تواند بدون استفاده از استراتژی مناسب به اهداف خود دست یابد. از اینرو یکی از مسائل و مشکلات سازمانها تعیین استراتژی مناسب است. هدف پژوهش حاضر انتخاب استراتژی ورود به بازار منطقه برای شرکت آذرباتری ارومیه می باشد و از نظر هدف کاربردی و به شیوه توصیفی انجام شده است. شیوه جمع آوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه میباشد که در شرکت آذرباتری توزیع و توسط مدیران و کارشناسان ارشد این شرکت تکمیل گردید. در این پژوهش ابتدا با استفاده از مطالعات کتابخانه ای در ارتباط با تجارت بین المللی، اصول بازاریابی و فرایند تحلیل سلسله مراتبی بهترین بازار هدف از بین کشورهای منطقه شناسایی گردید و در ادامه با کمک رویکرد مبتنی بر منبع (RBV) معیارهای تصمیم گیری شرکت شناسایی و سپس توسط فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) استراتژیهای ورود به آن بازار هدف اولویت بندی شدند و نتایج حاکی از آن است که بهترین بازار پاکستان و استراتژی مناسب جهت ورود به آن بازار، استراتژی مشارکت میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.