مقاله ارزیابی عملکرد استراتژی تولید با استفاده از کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی شرکت شیشه کاوه فلوت)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی عملکرد استراتژی تولید با استفاده از کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی شرکت شیشه کاوه فلوت) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عملکرد استراتژی تولید با استفاده از کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی شرکت شیشه کاوه فلوت)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عملکرد استراتژی تولید با استفاده از کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی شرکت شیشه کاوه فلوت)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عملکرد استراتژی تولید با استفاده از کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی شرکت شیشه کاوه فلوت) :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
در دهه اخیر با توجه به عدم کامیابی شرکت های تابع عصرصنعتی، نیاز برای سیستمی که علاوه بر ارزیابی عملکرد ابعاد مختلف سازمان، آن ها را در موفقیت و حرکت به سوی چشم اندازه ایشان یاری کند، احساس شد. امروزه در عصر اطلاعات با توجه به اینکه اهمیت اندازه گیری عملکرد برای سازمان ها مشخص شده است، سازمان ها نیازمند اندازه گیری کلیه ابعادمالی وغیرمالی سازمان خویش هستند. به این منظور چارچوب ها ومدل های مختلفی برای اندازه گیری عملکرد توسعه داده شده اند، مدل های جایزه کیفیت اروپایی، جایزه مالکوم بالدریج، شش سیگما و چارچوب هایی از قبیل هرم عملکرد و کارت امتیازی متوازن از این جمله اند. در این پروژه بابهره گیری از سیستم جامع ارزیابی عملکرد متوازن مطابق با فرآیند پیشنهادی آقایان نورتون وکاپلان، مدلی برای اندازه گیری عملکرد استراتژی تولید در شرکت شیشه کاوه فلوت پیاده سازی شده و نتایج آن مورد بررسی قرارگرفته است. بواسطه بکارگیری این مدل در شرکت کاوه فلوت تاکید اصلی بر وجه مشتری بوده وهفت هدف در خانه مشتری مورد بررسی قرار می گیرد وهمچنین نقشه استراتژی ورابطه علت ومعلولی بین چهار وجه نقشه استراتژی مشخص می شود. نتایج بدست آمده ازاندازه گیری این هدف ها مبنی بررضایت مشتریان در حد متوسط وزیاد از محصولات و خدمات شرکت و کسب نتایج رضایت بخش از سوالات تحقیق می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.