مقاله استراتژی های بازاریابی درشرایط رکود اقتصادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله استراتژی های بازاریابی درشرایط رکود اقتصادی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله استراتژی های بازاریابی درشرایط رکود اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استراتژی های بازاریابی درشرایط رکود اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله استراتژی های بازاریابی درشرایط رکود اقتصادی :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
هنگامی که یک سازمان خود را در مکان بازار قرار داده و یک راهبرد مناسب تنظیم کرده است، اولین و یفه ، طرح ریزی مجموعه ای از برنامه ها یا فعالیت ها جهت اجرا می باشد. این طرح ها در قالب آمیخته بازاریابی ، نمایان می شوند، که بهترین تعریف برای آن ، مجموعه ای از ابزارهای موجود برای مدیر بازاریابی ، به منظور دستیابی به موقعیت و یا جهت استراتژیکی خاص می باشد (۱۱). رکود اقتصادی وضعیتی است که در آن میزان تقاضا برای کالا و خدمات کاهش می یابد و در صورتی که ادامه پیدا کند بی شک منجر به ورشکستگی خواهد شد و عواقبی چون کاهش اشتغال ، افزایش بیکاری و فقر را نیز در پی خواهد داشت. لذا در این مجال با توجه به شرایط نامساعد اقتصاد جهانی و اقتصاد داخلی به دنبال ارائه راهکارهایی هستیم که با دستکاری در عوامل قابل کنترل بازاریابی و یا به عبارت دیگر آمیخته بازاریابی بتوانیم علیرغم رقابت شدید و شرایط رکودی به حیات سازمان ادامه دهیم
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.