مقاله طراحی جاذب دینامیکی جهت کاهش صدای یک هواپیمای توربو پراپ


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی جاذب دینامیکی جهت کاهش صدای یک هواپیمای توربو پراپ دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی جاذب دینامیکی جهت کاهش صدای یک هواپیمای توربو پراپ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی جاذب دینامیکی جهت کاهش صدای یک هواپیمای توربو پراپ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی جاذب دینامیکی جهت کاهش صدای یک هواپیمای توربو پراپ :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
صدای حاصل از موتور که از طریق سازه و بدنه به داخل هواپیما نفوذ می کند هنوز یکی از معضلات جدی برای طراحان هواپیماهای توربوپراپ به شمار می رود. چرخش ملخ های موتور منبع اصلی صدا در این نوع هواپیماها می باشد. این صدا از طریق سازه و هوا به بدنه هواپیما منتقل شده و آن را به ارتعاش در می آورد. به دلیل فرکانس پایین صدای حاصل از ملخ، کاهش سر و صدای ایجاد شده در داخل هواپیما توسط مستهلک کننده هایی همچون لاستیک، ویسکوالاستیک و سایر جاذب های غیر دینامیکی میسر نمی باشد. در این مقاله طراحی جاذب دینامیکی برای نصب روی بدنه جهتجذب ارتعاش و استهلاک انرژی صوت در سازه هواپیما که مسیر انتقال ارتعاش و صوت می باشد، مورد بررسی قرار گرفته است. در ابتدا روابط تئوری جهت طراحی جاذب های دینامیکی قابل تنظیماستخراج شده، سپس مدل اجزاء محدود جاذب، با استفاده از نرم افزارANSYS تحلیل گردیده و در پایان ساخت و تست آن برای هواپیمای آنتونف ۱۴۰ انجام شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.