مقاله طراحی بهینه کنترل کننده غیرخطی لغزش و ترکیب آن با تخمین گر جهت استفاده در سیستم ترمزضد قفل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی بهینه کنترل کننده غیرخطی لغزش و ترکیب آن با تخمین گر جهت استفاده در سیستم ترمزضد قفل دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی بهینه کنترل کننده غیرخطی لغزش و ترکیب آن با تخمین گر جهت استفاده در سیستم ترمزضد قفل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی بهینه کنترل کننده غیرخطی لغزش و ترکیب آن با تخمین گر جهت استفاده در سیستم ترمزضد قفل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی بهینه کنترل کننده غیرخطی لغزش و ترکیب آن با تخمین گر جهت استفاده در سیستم ترمزضد قفل :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
ترمز ضد قفل ABS با تنظیم لغزش طولی در مقدار بهینه حداکثر نیروی ترمزی را برای داشتن ایمنی بالا در ترمزگیری های شدید در خودروهای سواری ایجاد می کند . به دلیل داشتن نا معینیها و مشخصه های غیر خطی در دینامیک خودرو نیاز به طراحی کنترل کننده ی غیر خطی با مقاومت بالا اس ت. ضمنا در کنترل کننده طراحی شده برخی از پارامترها و حالت ها مانند لغزش طولیو ضریب اصطکاک به طور مستقیم قابل اندازه گیری نبوده و بایستی از اطلاعات قابل اندازه گیری تخمین زده شوند . در این تحقیق یک کنترل کننده ی غیرخطی با مقاومت مناسب که به صورت بهینه وتحلیلی برای سیتمABS طراحی شده در ترکیب با تخمین گر غیرخطی مبتنی بر ف یلتر کالمن توسعه یافته EKF استفاده شده است. نتایج تحلیل و شبیه سازی ها نشان دهنده ی عملکرد خوب سیستم کنترلی در ردیابی لغزش طولی بهینه همراه با تخمین پارامترها می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.