مقاله بررسی تجربی اثرات نصب دم هفتی شکل برضرایب آیرودینامیکی طولی هواپیما و مقایسه با دم H شکل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تجربی اثرات نصب دم هفتی شکل برضرایب آیرودینامیکی طولی هواپیما و مقایسه با دم H شکل دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تجربی اثرات نصب دم هفتی شکل برضرایب آیرودینامیکی طولی هواپیما و مقایسه با دم H شکل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی اثرات نصب دم هفتی شکل برضرایب آیرودینامیکی طولی هواپیما و مقایسه با دم H شکل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تجربی اثرات نصب دم هفتی شکل برضرایب آیرودینامیکی طولی هواپیما و مقایسه با دم H شکل :
تعداد صفحات:۵
چکیده:
ازآنجا که مجموعه دم tail یکی از قسمتهای اصلی هواپیماست که وظیفه تریم trim پایداری و کنترل (stability &control هواپیما را برعهده دارد درمطالعات زیادی برروی ان انجام و انواع گوناگون آن طراحی و ساخته شده ست درواقع یک مجموعه دم باید توانایی ایجاد پایداری مورد نیازی هواپیما را داشته باشد و ضمن دارا بودن ویژگیهای آیرودینامیکی مطلوب وظیفه کنترل و تریم هواپیما را بخوبی انجام دهد با توجه به ماموریت و پیکربندی یک هواپیما انواع متفاوتی از مجموعه های دم را می توان به کاربرد و از آنجا که درهواپیمای مورد تحقیق از دو نوع دم هفتی شکل دم v و دم H شکل استفاده شده است و با توجه به اینکه انجام تستهای تونل بادیکی از معتبرترین روشهای تخمین نیروها و ضرایب آیرودینامیکی می باشد تستهای تونل بادمورد نظردریک تونل بادمادون صوت برروی هرنوع مجموعه دم انجام گرفته و رفتار آیرودینامیکی این دو نوع دم مورد بررسی و مقایسه قرارگرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.