مقاله ارزیابی تحلیلی اثراضافه باربرخرابیهای روسازی آسفالتی بااستفاده ازروش اجزاء محدود


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی تحلیلی اثراضافه باربرخرابیهای روسازی آسفالتی بااستفاده ازروش اجزاء محدود دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تحلیلی اثراضافه باربرخرابیهای روسازی آسفالتی بااستفاده ازروش اجزاء محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تحلیلی اثراضافه باربرخرابیهای روسازی آسفالتی بااستفاده ازروش اجزاء محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تحلیلی اثراضافه باربرخرابیهای روسازی آسفالتی بااستفاده ازروش اجزاء محدود :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
خرابی یک فاکتور مهم درطراحی روسازی می باشد که عدم شناخت کافی ازعوامل ایجادآن میتواند به گسترش خرابی ها شکست و حتی اضمحلال کامل روسازی منجر شود یکی ازعوامل موثردرخرابیهای روسازی آسفالتی اضافه بار وسایل نقلیه می باشد دراین مقاله اثراضافه باروسایل نقلیه موجوددرایران برروی خرابی های روسازی آسفالتی بااستفاده ازنرم افزار آباکوس ABAQUS بررسی شده است دراین پژوهش ابتدا ساختارروسازی موردنظر بااستفاده ازنرم افزار آباکوس مدل و عکس العمل بحرانی سازه روسازی محاسبه شده است درادامه با استفادها زعکس العملهای محاسبه شده و مدلهای خرابی توابع انتقال تعدادتکراربارگذاری که منجر هب خرابیهای مختلف میشود تعیین گردیده است دراین مدلسازی رفتارمصالح آسفالتی بصورت ویسکوالاستیک و رفتاردیگر لایه ها بصورت الاستیک خطی و سرعت بارگذاری یکسان فرض شده است تحلیل نتایج بدست آمده نشان میدهد که افزایش بارمحورعقبی کامیون دومحور سبک باوزن محور ۹تن بیشترین تاثیر را درخرابی روسازی داشته است و میزان رشد نسبت خرابی برای این محور ۴۰درصد بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.