مقاله ارزیابی رفتار خمشی مخلوط های آسفالت لاستیکی به روش المان محدود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی رفتار خمشی مخلوط های آسفالت لاستیکی به روش المان محدود دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی رفتار خمشی مخلوط های آسفالت لاستیکی به روش المان محدود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی رفتار خمشی مخلوط های آسفالت لاستیکی به روش المان محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی رفتار خمشی مخلوط های آسفالت لاستیکی به روش المان محدود :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در سالهای اخیر تحقیقات زیادی به منظور ارزیابی اثر خرده لاستیک بر خصوصیات دینامیکی و عملکرد مکانیکی مخلوط های آسفالتی گرم صورت گرفته است در این تحقیقات بهبود رفتار مخلوط های آسفالت لاستیکی در مقایسه با آسفالت متداول از نظر خستگی، عملکرد شیارشدگی، مقاومت لغزشی، ترک های انعکاسی در روکش ها و آلودگی صوتی مورد ارزیابی قرار گرفته است پدیده خزش یکی از مهمترین خرابی های است که در طی عمر مفید روسازی های آسفالتی رخ می دهد تست ویل تراک یکی از کاربردی ترین آزمایشاتی است که بر روی نمونه های آسفالتی به پدیده خزش در مخلوط های آسفالت لاستیکی می باشد به منظور دستیابی به این هدف، نرم افزار آباکوس مورد استفاده قرار گرفته و خروجی های آن با نتایج آزمایشگاهی مقایسه گردیدند نتایج این تحقیق نشان می دهد که مدل ارائه شده به طور کامل قادر به توصیف رفتار خزشی مخلوط های آسفالت لاستیکی می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.