مقاله مدل دوبعدی توسعه محصول جدیدمدلی نوین درساخت و تولید


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل دوبعدی توسعه محصول جدیدمدلی نوین درساخت و تولید دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل دوبعدی توسعه محصول جدیدمدلی نوین درساخت و تولید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل دوبعدی توسعه محصول جدیدمدلی نوین درساخت و تولید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل دوبعدی توسعه محصول جدیدمدلی نوین درساخت و تولید :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
محیط رقابتی رشدسریع تکنولوژی و بحرانهای اقتصادی ازجمله دلایلی هستند که مدیران سازمان ها را به تفکردرموردمحصول جدید و رقابتی وادار می سازندمدیران صنایع مختلف تاکنون شاهدمدلهای فراوانی برای توسعه محصول جدید درسازمان خود و یا سازمانهای رقیب بوده اند که گهگاه این مدلها توانسته انددریک صنعت شانس پیروزی بریا مجریان خود به ارمغان آورند ولی درصنایع دیگر این امر تحقق نیافته است حتی وجود مدلهای بسیارعام مانندمدل مرحله دروازه نیز نتوانسته برای تمام صنایع چاره ساز باشد ازطرفی هرمدل تنها توانسته به یک بخش از نیازمندی هیا سازمان پاسخ دهد که به مرور با تغییر خواسته ها و محیط و یا تغییر سازمان مدل کارایی خود را از دست داده است نیازهایی همچون انعطاف پذیری درروش و مفهوم محصول جدید سرعت بالا درارایه و معرفی محصول جدید هزینه پایین برای توسعه ساختار و سازماندهی مناسب تیمهای دور و نزدیک و نیزسردرگمی سازمان ها برای درک فرایندهای توسعه و ابزار مناسب برای توسعه محصولات خود درخلال فرایندتوسعه جدید .مدل دو عبدی توسعه محصول جدیدبا تکیه برنقاط قوت مدلهای و روشهای پیشین توسعه محصول جدید و حذف نقاط ضعف آنها سعی برآن دارد تا علاوهبرانکه مدلی عام برای استفاده درصنایع مختلف اعم از تولیدی و خدماتی ارایه دهد بلکه نیازمندهای گوناگون آنها را نیز با استفاده ازجعبه ابزار خود پوشانده و با پیکربندی خاصی از خود درهرپروژه شانس موفقیت برای ارایه محصول جدید به بازار را برای سازمان ها افزایش دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.