مقاله کنترل فعال پلهای کابلی ترکه ای با استفاده از الگوریتم کنترل بهینه آنی و مکانیسم تاندونهای کششی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل فعال پلهای کابلی ترکه ای با استفاده از الگوریتم کنترل بهینه آنی و مکانیسم تاندونهای کششی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل فعال پلهای کابلی ترکه ای با استفاده از الگوریتم کنترل بهینه آنی و مکانیسم تاندونهای کششی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل فعال پلهای کابلی ترکه ای با استفاده از الگوریتم کنترل بهینه آنی و مکانیسم تاندونهای کششی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل فعال پلهای کابلی ترکه ای با استفاده از الگوریتم کنترل بهینه آنی و مکانیسم تاندونهای کششی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یکی از روش های محافظت سازه ها در برابر ارتعاش خارجی، استفاده از کنترل فعال می باشد روش کنترل فعال حتی به عنوان یکی از روشهای مقاوم سازی سازه ها در برابر زلزله می تواند محسوب شود امروزه با توجه به پیشرفت های بوجود آمده در زمینه ساخت مواد و تهیه نرم افزارها، شاهد ساخت سازه های انعطاف پذیر زیادی از جمله پلهای کابلی تر که ای هستیم که این سازه ها به دلیل انعطاف زیاد و میرایی کمی که دارند در برابر ارتعاش خارجی تغییر شکل های زیادی را تجربه خوهند کرد یکی از روش های مقابله با این تغییر شکل ها استفاده از کنترل فعال می باشد در این پژوهش پل کابلی ترکه ای دو دهانه با پایه میانی و متکی در دو انتها به عنوان مدل سازه ای مورد بررسی قرار گرفته است شتاب نگاشت مربوط به زلزله ناغان به عنوان عامل محرک بیرونی بر مدل پل اعمال گردیده و نیروی کنترلی محاسبه شده با روش کنترل بهینه آنی در دو حالت متمایز، در دو نقطه و پنج نقطه به سازه اعمال شده و نتایج با همدیگر مقایسه گردیده اند نتایج بدست آمده نشان می دهند به طور کلی کنترل سازه باعث کاهش پاسخ سازه در مقایسه با حالت کنترل نشد میگردد و قابل استفاده در فاز قبل از ساخت به عنوان عامل کاهنده هدف کنترل و یا حین بهره برداری به عنوان عامل مقاوم سازی در پل قابل استفاده می باشد جهت تحلیل دینامیکی مدل در حالت وجود و عدم وجود تاندون های کششی و همچنین محاسبات نیروی کنترل، برنامه نویسی در قالب نرم افزار MATLAB انجام گردیده و مورد استفاده قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.