مقاله مدل سازی تیرمرکب نیمه محصورشده متشکل ازGFRP و بتن بامدل اجرا محدود تحت اثربارگذاری کنترل تغییرمکان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل سازی تیرمرکب نیمه محصورشده متشکل ازGFRP و بتن بامدل اجرا محدود تحت اثربارگذاری کنترل تغییرمکان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سازی تیرمرکب نیمه محصورشده متشکل ازGFRP و بتن بامدل اجرا محدود تحت اثربارگذاری کنترل تغییرمکان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی تیرمرکب نیمه محصورشده متشکل ازGFRP و بتن بامدل اجرا محدود تحت اثربارگذاری کنترل تغییرمکان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سازی تیرمرکب نیمه محصورشده متشکل ازGFRP و بتن بامدل اجرا محدود تحت اثربارگذاری کنترل تغییرمکان :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
امروزه frp به دلیل دارا بودن برخی خواص ذاتی آن ازجملهبالا بودن مقاومت کششی وزن کم مقاومت بالا دربرابر عوامل محیطی حمل و نقل آسان و.. درکانون توجه محققین قرارگرفته است درچنددهه اخیر نیز کاربرد آن بصورت انواع میلگرد ورق و پروفیل درکنارسایر مصالح کلاسیک مانند بتن و فولادرواج یافته است دراین تحقیق تیرمرکب مورد بررسی شامل یک مقطع ذوزنقه ای شکل نیمه محصور شده ازجنس GFRP می باشد که روی آن توسط دولایه GFRP و بتن پوشانده شده است و اتصال بین لایه بتن و لایه GFRP ازنوع چسب میباشد به منظور بررسی ظرفیت باربری مدلسازی اجزا محدود تیرمرکب موردنظر تحت اثربارگذاری کنترل تغییر مکان انجام و نتایج حاصل با استفاده ازنتایج مطالعات آزمایشگاهی مشابه که توسط محققین دیگر بدست آمده بود اعتبارسنجی گردید سپس درادامه تحقیق تاثیر پارامترهای ضخامت ابعادمقطع ذوزنقه ای شامل ضخامت قاعده بالایی قاعده پایینی بالهای مورب مقطع ضخامت لایه بتنی ضخامت لایه GFRP و تغییرشکل مقطع ازذوزنقه به مستطیل برظرفیت باربری سازه مورد بررسی قرارگرفت درنتیجه بنابربررسیهای صورت گرفته دربین تمامی ضخامت های مقطع ضخامت بالهای مورب به عنوان مهمترین پارامتربرظرفیت باربری تیرمعرفی میشود همچنین تغییر شکل مقطع ازذوزنقه به مستطیل نیز موجب افزایش ظرفیت باربری تیرمرکب میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.