مقاله بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت کیوی کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت کیوی کشور دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت کیوی کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت کیوی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت کیوی کشور :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
در زمینه فعالیتهای کشاورزی، از جمله پتانسیلهای خوب تولیدی کشور کیوی می باشد. این تحقیق ازنوع مقطعی بوده، و به صورت میدانی به منظور بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت کیوی کشور انجام شده است . نمونه گیری ابتدا به روش چند مرحله ای طبقهای وزنی و سپس از نوع تصادفی خوشه ای است. جهت تعیین حجم نمونه آماری از فرمول کوکران استفاده شد که در نهایت ۱۲۰ تولیدکننده کیوی انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات مصاحبه، مشاهده و ۳ نوع پرسشنامه بوده که به منظور دستیابی به اهداف تحقیق با مراجعه حضوری تکمیل و جمع آوری گردید . فرضیه های تحقیق با استفاده از تحلیل واریانس یک طرفه، محاسبه ضریب رگرسیون پیرسون و اسپیرمن و تست کروسکال والیس در قالب آزمون های آماری تکمیلی، جهت پاسخگویی به سؤالات تحقیق و با استفاده از نرم افزار SPSS.17 مورد آزمون و تحلیل قرار گرفتند. در مجموع میانگین مهارتهای بازاریابی برای کل باغداران در این پژوهش ضعیف، و میانگین دانش بازاریابی آنها خوب ارزیابی شده است. نتایج این تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری بین سطوح درآمدی باغداران و مهارتهای بازاریابی آنها وجود دارد. همچنین بین سطوح حاشیه های بازاریابی باغداران و مهارتهای بازاریابی آنهارابطه معکوس و معنی داری وجود داردپیشنهاد کاربردی محقق دراین زمینه ، دخالت و نظارت مستقیم وزارت جهاد کشاورزی در جهت تنظیم و ثبات بازار در زمان ذخیره سازی و فروش کیوی تولیدی و از مبان برداشتن شکاف مربوط به سطح ضعیف میانگین مهارت بازاریابی در تعامل با سطح خوب میانگین دانش بازاریابی از طریق اعطای تسهیلات مالی به باغداران کیوی کشور می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.