مقاله بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت کیوی کشور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت کیوی کشور دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت کیوی کشور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت کیوی کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت کیوی کشور :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
در زمینه فعالیتهای کشاورزی، از جمله پتانسیلهای خوب تولیدی کشور کیوی می باشد. این تحقیق ازنوع مقطعی بوده، و به صورت میدانی به منظور بررسی رابطه شاخص های تولید، بازاریابی و فروش در صنعت کیوی کشور انجام شده است . نمونه گیری ابتدا به روش چند مرحله ای طبقهای وزنی و سپس از نوع تصادفی خوشه ای است. جهت تعیین حجم نمونه آماری از فرمول کوکران استفاده شد که در نهایت ۱۲۰ تولیدکننده کیوی انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات مصاحبه، مشاهده و ۳ نوع پرسشنامه بوده که به منظور دستیابی به اهداف تحقیق با مراجعه حضوری تکمیل و جمع آوری گردید . فرضیه های تحقیق با استفاده از تحلیل واریانس یک طرفه، محاسبه ضریب رگرسیون پیرسون و اسپیرمن و تست کروسکال والیس در قالب آزمون های آماری تکمیلی، جهت پاسخگویی به سؤالات تحقیق و با استفاده از نرم افزار SPSS.17 مورد آزمون و تحلیل قرار گرفتند. در مجموع میانگین مهارتهای بازاریابی برای کل باغداران در این پژوهش ضعیف، و میانگین دانش بازاریابی آنها خوب ارزیابی شده است. نتایج این تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری بین سطوح درآمدی باغداران و مهارتهای بازاریابی آنها وجود دارد. همچنین بین سطوح حاشیه های بازاریابی باغداران و مهارتهای بازاریابی آنهارابطه معکوس و معنی داری وجود داردپیشنهاد کاربردی محقق دراین زمینه ، دخالت و نظارت مستقیم وزارت جهاد کشاورزی در جهت تنظیم و ثبات بازار در زمان ذخیره سازی و فروش کیوی تولیدی و از مبان برداشتن شکاف مربوط به سطح ضعیف میانگین مهارت بازاریابی در تعامل با سطح خوب میانگین دانش بازاریابی از طریق اعطای تسهیلات مالی به باغداران کیوی کشور می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.