مقاله تحلیل و مقایسه فنی کارایی گاردریل های مورد استفاده در ایران در سرعتهای مختلف برخورد با استفاده از شبیه سازی به روش اجزاءمحدود


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
14 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل و مقایسه فنی کارایی گاردریل های مورد استفاده در ایران در سرعتهای مختلف برخورد با استفاده از شبیه سازی به روش اجزاءمحدود دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل و مقایسه فنی کارایی گاردریل های مورد استفاده در ایران در سرعتهای مختلف برخورد با استفاده از شبیه سازی به روش اجزاءمحدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل و مقایسه فنی کارایی گاردریل های مورد استفاده در ایران در سرعتهای مختلف برخورد با استفاده از شبیه سازی به روش اجزاءمحدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل و مقایسه فنی کارایی گاردریل های مورد استفاده در ایران در سرعتهای مختلف برخورد با استفاده از شبیه سازی به روش اجزاءمحدود :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
بطور کلی افزایش ایمنی وبهبود وضعیت عملکردگاردریل های نصب شده درحاشیه راه ها نیازمند شناخت دقیق ازرفتاروسطح عملکرد گاردریلها موجود میباشد درکشورما باتوجه به کمبود امکانات و هزینه بالای انجام آزمایشهای میدانی لزوم استفاده ازنرم افزار های شبیه سازی به منظور تحلیل عملکرد گاردریل ها درهدایت مناسب وسایل نقلیه منحرف شده کاملا محسوس است درمطالعه پیشرو برخورد بین وسیله نقلیه و گاردریل های W شکل دوموج باپایه ناودانی نصب شده درحاشیه راه های کشور بااستفاده ازنرم افزاراجزا محدود LS-DYNA شبیه سازی شده است و عملکرد آن ها تحت شرایط آزمون های ۳-۱۱ گزارش ۳NCHRP350دربرخورد با وانت پیکاپ ۲۰۰۰kg باسرعت ۱۰۰ km/h و زاویه برخورد ۲۵درجه مورد ارزیابی و مقایسه قرارگرفته است نتایج نشان داد که تمامی گاردریلهای مورد تحلیل دربازگرداندن وسیله نقلیه به مسیرناموفق عمل کرده اند درمرحله دیگری ازمطالعه گاردریل ها تحت شرایط برخورد با شدت کمتری مطابق با آزمایش ۲-۱۱ باکاهش سرعت برخورد به ۷۰km/h قرارگرفتند که باکاهش سرعت برخورد تمامی آنها درممانعت قرارگرفتند که باکاهش سرعت برخورد تمامی آنها درممانعت ازنفوذخودرو به پشت گاردریل و ارضای معیارهای گزارش NCHRP 350 موفق عمل کردند باعملکرد ناموفق گاردریل های دوموج درارضای معیارهای آزمایش سطح سه که متداولترین آزمایش برخورد درسرتاسر دنیا می باشد نیاز به بررسی بیشتر و اقدام به اجرای آزمایشهای میدانی ضروری به نظر می رسد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.