مقاله تاثیر عامل طرح هندسی قوسهای افقی در تصادفات راههای دو خطه بین شهری کوهستانی(مطالعه موردی ۳۰ کیلومتر اول محور کرج-چالوس)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر عامل طرح هندسی قوسهای افقی در تصادفات راههای دو خطه بین شهری کوهستانی(مطالعه موردی ۳۰ کیلومتر اول محور کرج-چالوس) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر عامل طرح هندسی قوسهای افقی در تصادفات راههای دو خطه بین شهری کوهستانی(مطالعه موردی ۳۰ کیلومتر اول محور کرج-چالوس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر عامل طرح هندسی قوسهای افقی در تصادفات راههای دو خطه بین شهری کوهستانی(مطالعه موردی ۳۰ کیلومتر اول محور کرج-چالوس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر عامل طرح هندسی قوسهای افقی در تصادفات راههای دو خطه بین شهری کوهستانی(مطالعه موردی ۳۰ کیلومتر اول محور کرج-چالوس) :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف از این مطالعه تعیین مقدار تاثیر قوسهای افقی، یکی از عوامل مهم در تصادفات راه های کوهستانی دو خطه به منظور ارزیابی عملکرد ایمن راههای برون شهری می باشد اطلاعات در دسترس برای استفاده در این ارزیابی، اطلاعات هندسی حدود ۹۵ کیلومتر از مسیر کوهستانی محور کرج – چالوس می باشد متغیرهای در نظر گرفته در مد پایه شامل عرض مسیر، عرض شانه مسیر، عرض میانه متوسط درجه انحنای قوسها طول مسیر و متوسط ترافیک روزانه می باشند از مدل رگرسیون دو جمله ای منفی به منظور تعیین اثر متغیرهای مستقل به کار برده شده در ارزیابی دربرآورد تصادفات استفاده شده است آمار تصادفات به کار برده شده در این ارزیابی شامل ماههای ۷، ۶ و ۸ سال ۱۳۸۵ و در مجموع ۹۱ روز تصادفات محور کرج – چالوس می باش این آمار شامل ۵۶ تصادف و براساس فرمهای جمع آوری اطلاعات تصادف اداره راهنمایی و رانندگی می باشد مرجع این تحقیق کتاب راهنمای HSM می باشد با بررسی مدلهای به دست آمده در این تحقیق معلوم شد که متغیرهای نظیر درجه قوی با شعاع قوس که با درجه قوس نسبت عکس دارد عرض سواره رو در محل قوس و حجم ترافیک اثرگذاری بیشتری در وقوع تصادفات در قوسها نسبت به سایر متغیرها دارند به طور یکه با افزایش درجه قوس از صفر مسیر مستقیم تا حدود ۶ درجه قوس با شعاع ۱۰۰۰ متر تعداد تصادفات کاهش یافته و سپس افزایش می یابد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.