مقاله اولویت بندی سطوح ترویج بازاریابی در صنایع غذایی کوچک روستایی با تاکید بر محصولات دامی از دیدگاه مدیران استان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی سطوح ترویج بازاریابی در صنایع غذایی کوچک روستایی با تاکید بر محصولات دامی از دیدگاه مدیران استان تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی سطوح ترویج بازاریابی در صنایع غذایی کوچک روستایی با تاکید بر محصولات دامی از دیدگاه مدیران استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی سطوح ترویج بازاریابی در صنایع غذایی کوچک روستایی با تاکید بر محصولات دامی از دیدگاه مدیران استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی سطوح ترویج بازاریابی در صنایع غذایی کوچک روستایی با تاکید بر محصولات دامی از دیدگاه مدیران استان تهران :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در سالهای اخیر با اهمیت یافتن صنایع غذایی و بخصوص بازاریابی محصولات آن نقش ترویج به عنوان یک عامل توسعه انسانی در این امر مورد توجه واقع شده است. از آنجا که اصول ترویج بر توانمندسازی افراد تأکید دارد، در چنین شرایطی توجه به عامل انسانی و توانمندیهای او نقش بسزایی در تحقق قابلیت تأثیرگذاری بر فرآیند بازاریابی تحت لوای ترویج بازاریابی خواهد داشت. این تحقیق با هدف اولویت بندی سطوح ترویج بازاریابی در صنایع غذایی کوچک روستایی از دیدگاه مدیران صورت گرفته است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها، توصیفی بوده، جامعه آماری آن را ۱۶۰ نفر از مدیران شرکتهای صنعتی غذایی استان تهران تشکیل می دهند. روش نمونه گیری به صورت سرشماری بوده و داده های مورد نیاز از طریق پرسشنامه جمع آوری شده و از طریق نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. بررسی نتایج حاصل از دیدگاه مدیران درخصوص نقش فعالیت های ترویجی در تغییر دانش، نگرش، مهارت و رفتار حرفه ای مدیران شرکتها در فرآیند بازاریابی صنایع غذایی کوچک روستایی به ترتیب نشان داد که آموزش در زمینه بسته بندی بیشترین تغییر را در دانش مدیران شرکت ها، آموزش در زمینه شبکه بندی بیشترین تغییر را در دانش نگرش مدیران شرکتها، آموزش در زمینه فرآوری بیشترین تغییر را در مهارت و رفتار حرفه ای مدیران شرکت ها ایجاد کرده است و در اولویت اول قرار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.