مقاله ارزیابی مکانیزم ایجادوگسترش ترک درتیوب ۹Cr1Mo درمحیط نفت خام دردمای بالا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی مکانیزم ایجادوگسترش ترک درتیوب ۹Cr1Mo درمحیط نفت خام دردمای بالا دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی مکانیزم ایجادوگسترش ترک درتیوب ۹Cr1Mo درمحیط نفت خام دردمای بالا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی مکانیزم ایجادوگسترش ترک درتیوب ۹Cr1Mo درمحیط نفت خام دردمای بالا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی مکانیزم ایجادوگسترش ترک درتیوب ۹Cr1Mo درمحیط نفت خام دردمای بالا :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
دراین پروژه تیوبهای کوره واحد تبدیل کاتالیستی از جنس فولاد ۹Cr1Mo که پس از ۲۳ سال کارکرد دچار ترک و شکست شده بودند جهت بررسی علل ایجاد و گسترش ترک مورد مطالعه قرارگرفتند بدین منظور ابتدا از تیوبها و بازرسی ماکروسکوپی به عمل آمد سپس ازنواحی مختلف تیوب نمونه برداری شد و درادامه از نمونه ها آنالیز شیمیایی آزمون سختی تست تنش – پارگی و متالوگرافی توسط میکروسکوپ های نوری به عمل آمد همچنین آزمایشات تعیین ترکیب شیمیایی و خواص برروی سیال داخل تیوب به منظور بررسی نقش آن درایجاد و گسترش ترک انجام شد نتایج نشان داد که مکانیزم ایجاد و گسترش ترک منجر به شکست درناحیه رو به شعله ی تیوب کوره واحد تبدیل کاتالیستی بدین صورت است که با اعمال تنش دردمای بالا ابتدا حفرات خزشی و ترکهای گوه ای درمحلهای خاص نواحی ناپیوسته با انرژی بالا از جمله آخال ها و ذرات فاز دوم موجود درمرزدانه ها و نقاط سه گانه تشکیل میشود و درادامه با هم پیوستن این حفرات و ترکها شکست اتفاق می افتد که این پدیده گسیختگی خزشی مرزدانه ای نام دارد و علت رخداد آن درتیوب های مذکور افزایش دمای تیوب ها تا ۱۱۶۰-۹۰۰ درجه فارنهایت بالاتر از دمای طراحی دربازه زمانی حدود دوماه می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.