مقاله طراحی قانون هدایت ساختارمتغیر با استفاده از سطح لغزش تناسبی- انتگرالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی قانون هدایت ساختارمتغیر با استفاده از سطح لغزش تناسبی- انتگرالی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی قانون هدایت ساختارمتغیر با استفاده از سطح لغزش تناسبی- انتگرالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی قانون هدایت ساختارمتغیر با استفاده از سطح لغزش تناسبی- انتگرالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی قانون هدایت ساختارمتغیر با استفاده از سطح لغزش تناسبی- انتگرالی :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
در این مقاله طراحی قانون هدایت دو نقطهای با استفاده از تئوری کنترل مد لغزشی و بر اساس ایده ناوبری موازی ارائه شده است. دراین روش، مانورهای هدف به عنوان نامعینی در نظر گرفته شده و تنها با داشتن محدودهی این مانورها قانون هدایت طراحی میشود،که دراینصورت نیازی به اندازهگیری یا تخمین دقیق مانورهای هدف نمیباشد. در الگوریتم ارائه شده، برای جلوگیری از رخ دادن وسان در سیگنال کنترل و تولید دستور شتاب هموار، از روش تقریب پیوسته استفاده شده و به منظور افزایش دقت، سطح لغزشی تناسبی- انتگرالی با استفاده از نرخ چرخش خط دید بین رهگیر و هدف تعریف گردیده است. در قانون هدایت طراحی شده میتوان نرخ چرخش خط دید را در مدت زمانمحدودی صفر نمود و از کاهش سرعت نزدیک شوندگی رهگیر به هدف جلوگیری کرد. لذا مدت زمان برخورد کاهش یافته و عملکرد قانون هدایت در مقابله با اهداف مانوردار بهبود مییابد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.