مقاله نقش راهکارهای آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی بنگاه های فعال در صنعت خودرو سازی با تأکید بر آمیخته محصول (مطالعه موردی صنعت خودرو سازی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش راهکارهای آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی بنگاه های فعال در صنعت خودرو سازی با تأکید بر آمیخته محصول (مطالعه موردی صنعت خودرو سازی ایران) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش راهکارهای آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی بنگاه های فعال در صنعت خودرو سازی با تأکید بر آمیخته محصول (مطالعه موردی صنعت خودرو سازی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش راهکارهای آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی بنگاه های فعال در صنعت خودرو سازی با تأکید بر آمیخته محصول (مطالعه موردی صنعت خودرو سازی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش راهکارهای آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی بنگاه های فعال در صنعت خودرو سازی با تأکید بر آمیخته محصول (مطالعه موردی صنعت خودرو سازی ایران) :

تعداد صفحات:۲۷
چکیده:
صنعت خودروسازی به عنوان لوکو موتیو صنایع تعبیر شده است. در ابتدای قرن بیستم موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی صنعتی جهان سرمایه داری بوده و بر همین اساس برخی ازکشورها (نظیر ژاپن، کره جنوبی و 😉 در نیمه دوم قرن بیستم ، برنامه های توسعه اقتصادی خود را بر مبنای توسعه صنعتی یا توسعه صنعت خودرو و حمایت از آن طراحی نموده اند. خودروسازی در ایران از بازار کاملاً ایزوله و حمایت بیش از حد و مرز دولت بهره می برد که هیچ خودروسازی در جهان ازاین همه امکانات برخوردار نیست که این مسئله باعث انحصار، بالا بودن قیمت خودرو و کیفیت پایین محصولات و آلودگی و مصرف بالای حاملهای انرژی در کشور شده است . یکی از مهمترین مواردی که در ارتباط با خودرو در ایران مطرح می شود مصرف انرژی بالا است که ارتباط نزدیکی با بر عملکرد مالی بنگاه های فعال در صنعت خودرو سازی ایران دارد که این مسئله از طریق تحقیقات بازاریابی و تصمیم گیری در خصوص چگونگی تدوین راهکار آمیخته بازاریابی قابل بررسی می باشد . لذا تحقیق حاضر به بررسی نقش راهکارهای آمیخته بازاریابی بر عملکرد مالی بنگاه هایفعال در صنعت خودرو سازی (( با تأکید بر آمیخته محصول )) می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.