مقاله بررسی اصطکاک ناشی از زبری دادهها در یک کانال رسوبی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اصطکاک ناشی از زبری دادهها در یک کانال رسوبی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اصطکاک ناشی از زبری دادهها در یک کانال رسوبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اصطکاک ناشی از زبری دادهها در یک کانال رسوبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اصطکاک ناشی از زبری دادهها در یک کانال رسوبی :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
از جمله مواردی که تهنشینی در سازههای آبی به همراه دارد ، دیگر مشکلاتی نظیر کاهش ظرفیت، کاهش سرعت و افزایش افت و در کل کاهش راندمان سازه میباشد. تحقیقات گستردهای در زمینه افت اصطکاک کلی جریان رودخانهها و سازههای انتقال آب تاکنون صورت گرفته است، از جمله این مطالعات میتوان به مطالعات مودی اشاره نمود که منجر به ایجاد یک از رایس نمودارها جهت تعیین ضریب اصطکاک در لولههای تجارتی تمیز شده است. در این تحقیق از نتایج مودی و سایر مطالعات مشابه استفاده گردید. جهت استخراج رابطه مشابه، اقدام به ساخت مدل فیزیکی از یک کانال روباز گردید. آزمایشات برگ هفت نمونه رسوب در سه شیب مختلف کانال انجام شد و در نهایت چندین گراف در این زمینه استخراج گردید که میتوان با قالب گچی برای طراحی در کنار دیگر معیارهای معمول طراحی مدنظر قرار گیرد. با بررسی گراف ها این نتیجه حاصل شد که ضریب افت موضعی با افزایش شیب بستر افزایش مییابد، اما تغییرات ضریب افت جریان در برابر افزایش عدد رینولدز محسوس نمیباشد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.