مقاله مقایسه عمق بافت آسفالت ماستیکی سنگدانهای (SMA) با بتن آسفالتی به عنوان پارامتر اصلی در ایمنی روسازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه عمق بافت آسفالت ماستیکی سنگدانهای (SMA) با بتن آسفالتی به عنوان پارامتر اصلی در ایمنی روسازی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه عمق بافت آسفالت ماستیکی سنگدانهای (SMA) با بتن آسفالتی به عنوان پارامتر اصلی در ایمنی روسازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه عمق بافت آسفالت ماستیکی سنگدانهای (SMA) با بتن آسفالتی به عنوان پارامتر اصلی در ایمنی روسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه عمق بافت آسفالت ماستیکی سنگدانهای (SMA) با بتن آسفالتی به عنوان پارامتر اصلی در ایمنی روسازی :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
روش پخش ماسه برای اندازهگیری بافت درشت روسازی از کاربرد زیادی برای محاسبه مقاومت لغزندگی رویه راه برخوردار است. در آسفالت های ماستیکی سنگدانه ای به دلیل میانتهی بودن محدوده دانه بندی و درصد بالای درشت دانه، عمق بافت نهایی بیشتر از آسفالت های رایج است که این فاکتور تاثیر قابل توجهی در رفتار ایمنی جاده به مثابه افزایش درگیری تایر خودرو و سطح جاده، زهکشی آبماند های سطحی رویه خیس، حذف پدیده پاشش آب، وضوح خط کشی راه و کاهش انعکاس نور گلر در شب، دارد. در این مقاله با بررسی سطوح انجام شده با آسفالت ماستیکی سنگدانه ای میزان عمق بافت متوسط از میانگین مقادیر بدست آمده تعیین گردید و با عمق بافت متوسط بتن آسفالتی مقایسه شد که در نهایت با در نظرگیری عدد حاصله و تاثیر این مقادیر در ضریب ایمنی جاده، رفتار ایمنی سطح با دو تیپ آسفالتی مقایسه گردید. تحلیل نتایج نشان می دهد آسفالت ماستیکی سنگدانه ای به جهت عمق بافت بیشتر و زهکشی سطحی رویه از عملکرد مناسب تری به لحاظ ایمنی، نسبت به بتن آسفالتی بر خوردار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.