مقاله طراحی کنترل کننده بهینه LQG برای سیستم Automotive gas turbine


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی کنترل کننده بهینه LQG برای سیستم Automotive gas turbine دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی کنترل کننده بهینه LQG برای سیستم Automotive gas turbine  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترل کننده بهینه LQG برای سیستم Automotive gas turbine،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی کنترل کننده بهینه LQG برای سیستم Automotive gas turbine :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
دراین مقاله کنترل کننده Linear Quadratic Gaussian ( ( LQG که روشی شناخته شده خصوصا برای سیستم های مینیمم فاز است برای سیستم چندمتغیره توربین گازی خودرو AGT طراحی می شود پیش ازطراحی کنترلرتابع تبدیل سیستم و وضعیت صفر و قطبها به منظوربررسی پایداری سیستم بررسی می شود همچنین شبیه سازی آرایه نایکوئیست مستقیم سیستم نشان دهده تزویج زیاد بین ورودی و خروجی است درادامه کنترلر دیگری به روش آرایه نایکوئیست معکوسINA برای سیستم مربوطه طراحی کرده و روشهای طراحی و مراحل طراحی هرکدام ازکنترلرها را بطورجداگانه مورد بررسی قرارمیدهیم درپایان با بررسی نتایج عملکرد قوی کنترلرLQG دربهبود عملکرد سیستم نسبت به کنترلرINA و بعضی کنترلرهای دیگر کاملا مشهود است و شاهد زمان نشست بسیارمناسب و بالازدگی قابل قبول و از بین رفتن برهمکنش بعد ازاعمال کنترلرLQG هستیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.