مقاله بازاریابی کارآفرینانه: ماهیت و معنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازاریابی کارآفرینانه: ماهیت و معنی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازاریابی کارآفرینانه: ماهیت و معنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی کارآفرینانه: ماهیت و معنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازاریابی کارآفرینانه: ماهیت و معنی :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
شواهدی وجود دارد که بیان میکند بازاریابی کارآفرینانه یکی از خصوصیات مثبت برای هرسازمانی است امروزه سازمانهایی برای یافتن و بهره برداری ازفرصت های جدید بازار مناسب ترهستند که بازاریابی و فعالیت های کارافرینانه را باهم ادغام کنند یکی از مزیت های اصلی مفهوم بازاریابی کارآفرینانه قدرت پاسخگویی آن به یک محیط همیشه درحال تغییر است هنگامی که کارافرین به دنبال فرصت های جدید با توجه به منابع محدود می باشد یک رویکرد نوآورانه درمواجهه با این عدم اطمینان ها استفاده کند بازاریابی سنتی ممکن است برای شرکت هایی که دراین محیط کسب و کار بسیارپویا رقابت میکنند مناسب نباشد مطالعات اخیر پیشنهاد می کند که شرکت ها باید دربازاریابی شان بههنگام برخورد با ابهام و عدم قطعیت دربازار کارآفرینانه تر باشند دراین مقاله سعی محققان براین است که بررسی ادبیات موجود دوباره بازاریابی کارآفرینانه بپردازند که بدینمنظور به بررسی تعاریف و ادبیات نری این موضوع پرداخته می شود تا ازاین طریق شناخت مناسبی ازاین مفهوم دراختیار محققان قرارگیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.