مقاله مدلی جهت ارتقای هوش تجاری شرکت ها با رویکرد مدیریت دانش (ارائه مورد مطالعه: شرکت های دان شمحور پارک علم و فناوری استان یزد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلی جهت ارتقای هوش تجاری شرکت ها با رویکرد مدیریت دانش (ارائه مورد مطالعه: شرکت های دان شمحور پارک علم و فناوری استان یزد) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلی جهت ارتقای هوش تجاری شرکت ها با رویکرد مدیریت دانش (ارائه مورد مطالعه: شرکت های دان شمحور پارک علم و فناوری استان یزد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلی جهت ارتقای هوش تجاری شرکت ها با رویکرد مدیریت دانش (ارائه مورد مطالعه: شرکت های دان شمحور پارک علم و فناوری استان یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلی جهت ارتقای هوش تجاری شرکت ها با رویکرد مدیریت دانش (ارائه مورد مطالعه: شرکت های دان شمحور پارک علم و فناوری استان یزد) :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
امروزه، هو شتجاری به عنوان یک مزیت رقابتی و عامل حیاتی در موفقیت سازمان ها محسوب م یشود. هو شتجاری داده ها و اطلاعات سازمان را یکپارچه کرده و امکان کنترل و ره یابی فرایندهای کلیدی سازمان را برای مدیران فراهم کرده و مبنایی برای اخذ تصمیمات اثربخش می باشد. در این میان، استقرار هوش تجاری مستلزم فراهم سازی پیش نیازهایی است که تحقیقات نشان داده است. یکی از کلیدی ترین و مه مترین عوامل استقرار هوش تجاری، مدیریت دانش سازمانی می باشد. در این راستا، پژوهش حاضر با هدف بررسی وضعیت و ارائه مدلی جهت ارتقای هوش تجاری شرکت ها با رویکرد مدیریت دانش در شرکت های دان شمحور پارک علم و فناوری یزد انجام گرفته است. جامعه ی آماری این پژوهش را مدیران و کارشناسان شرکت های دان شمحور پارک علم و فناوری یزد طی سال ۱۸۳۰ ۰۹ تشکیل م یدهند. – برای جم عآوری داده ها از ۲ پرسشنام هی هو شتجاری و مدیریت دانش استفاده شده که بر اساس مؤلفه های هریک از متغیرهای پژوهش طراحی شده است. به منظور آزمون فرضیات تحقیق، آزمون های آماری t استودنت، ANOVA و آزمون ضریب همبستگی پیرسون به کارگرفته شده است. نتایج این تحقیق حاکی از آن است که وضعیت مدیریت دانش و هوش تجاری در معیارهای مورد بررسی مطلوب بوده است. همچنین بین هوش تجاری و مدیریت دانش رابطه ی مثبت و معنی داری وجود دارد. ضمن این که بین مدیریت دانش و سابقه ی شرکت ها و بین هوش تجاری و سابقه ی شرکت ها همبستگی معنی داری وجود نداشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.