مقاله شناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته-های کشاورزی دانشگاه زنجان در زمینه کارآفرینی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته-های کشاورزی دانشگاه زنجان در زمینه کارآفرینی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته-های کشاورزی دانشگاه زنجان در زمینه کارآفرینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته-های کشاورزی دانشگاه زنجان در زمینه کارآفرینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته-های کشاورزی دانشگاه زنجان در زمینه کارآفرینی :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
تحقیق توصیفی پیمایشی حاضر با هدف شناسایی و اولویتبندی نیازهای آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های کشاورزی دانشگاه زنجان در زمینه کارآفرینی انجام گرفت. جامعه آماری تحقیق شامل ۸۹۳ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان بود که با توجه به جدول کرجسی و مورگان، تعداد ۱۹۱ نفر از آنان از طریق روش نمونهگیری طبقهای با انتساب متناسب انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان داد که میزان نیاز آموزشی ۲۰/۲درصد از دانشجویان در زمینه کارآفرینی در سطح کم ۳۶/۷درصد در سطح متوسط و ۴۳/۱درصد در سطح زیاد بود. با توجه به یافتههای تحقیق مشخص شد که مهمترین نیازهای آموزشی دانشجویان مورد مطالعه در زمینه کارآفرینی به ترتیب اهمیت شامل نیازهای مرتبط با دانش کارآفرینی، مهارتهای عمومی، تدوین طرح کسب و کار، مهارتهای مدیریتی، شایستگیهای شغلی و قوانین و مقررات بودند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.