مقاله آموزشی نو در کالبدی نو


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آموزشی نو در کالبدی نو دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آموزشی نو در کالبدی نو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزشی نو در کالبدی نو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آموزشی نو در کالبدی نو :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
مسائل ناشی از زندگی مدرن و دنیای دیچیتال مسبب رفتارهایی نظیر انزوا، کمرویی و مهارت های اجتماعی محدود کودکان شده است. مدرسه به عنوان خانه دوم کودکان، مکان تعین کننده ای است که توجه به روابط و تعاملات اجتماعی و مشارکت دانش آموزان با یکدیگر و بزرگسالان، درحین یادگیری در مدرارس؛ یعنی فضا و محیطی که بعد از خانه بیشترین زمان روزانه کودک در آن سپری می شود؛ می تواند نقش تعیین کننده ای در حل این معضل ایفا کند. تأکید شیوه های آموزشی جدیدنظیر یادگیری مشارکتی نیز بر افزایش مهارت های اجتماعی یادگیرنده ها و استفاده از پتانسیل های سایر افراد می باشد. هدف این نوشتار بررسی مزیت های یادگیری مشارکتی و الزامات کالبدی مورد نیاز برای این شویه ونوین آموزشی است که در این راستا با بررسی روشهای آموزشی در مدارس سنتی اسلامی ایران از جمله روش تدریس حلقه، سعی در استخراج آموزه هایی جهت بازآفرینی در طراحی مدارس جدید و اجتماع پذیر نمودیم. در راستای تحقق این هدف، این نوشتار با این دو پرسش که فضای کالبدی مدرسه چگونه می تواند در یادگیری مشارکتی دانش اموزان نقش مؤثری داشته باشد؟ و الزامات کالبدی- فضایی برای محیا نمودن فضای م ورد نیاز برای این شویه آموزشی نوین چیست؟ اقدام به آغاز تحقیق در طی سه مرحله نمود. در مرحله اول با مخاطب شناسی موضوع سعی در بازشناخت خواست ها و نیازهای کاربران یعنی دانش آموزان نموده و سپس در مرحله دوم به روش تحلیلی- توصیفی به بررسی تطبیقی روش های یادگیری نوین و همچنین شیوه آموزشی در مدارس سنتی اسلامی با نگاه ت حلیلی به کالبد مدارس سنتی اسلامی می پردازد. در مرحله نهایی با آموزه های مستخرج از مراحل قبل و الزامات یادگیری مشارکتی به ارائه پیشنهادات و راهکارهایی جهت استفاده در مدارس امروز می پردازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.