مقاله ارزیابی تاثیر اعتماد و جذابیت بر تعهد مشتریان در بانکداری الکترونیک


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی تاثیر اعتماد و جذابیت بر تعهد مشتریان در بانکداری الکترونیک دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تاثیر اعتماد و جذابیت بر تعهد مشتریان در بانکداری الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تاثیر اعتماد و جذابیت بر تعهد مشتریان در بانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تاثیر اعتماد و جذابیت بر تعهد مشتریان در بانکداری الکترونیک :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف اصلی این پژوهش تعیین عوامل تاثیرگذار روی تعهد مشتری در بانکداری الکترونیک میباشد. برای این منظور، مدلتعهد رابطه اعتماد – TRC) ( با دادههای جمعآوری شده از جامعه آماری پژوهش ، برازش داده شده است. گرایش اصلی این پژوهش، کاربردی ۱ و استراتژی آن علی ۲ است. برای جمعآوری دادهها از ابزار پرسشنامه استاندارد استفاده شده است . جامعه آماری پژوهش، بانکهای کشاورزی تبریز است که یک نمونه ۱۸۱ نفری از مشتریان این بانکها که بصورت خوشهای انتخاب شده بودند ، مورد مطالعه قرار گرفتند. بعد از انجام تحلیل عاملی تاییدی و رسم نمودار مسیر بوسیله نرم افزار لیزرل، مشخص شد که متغیرهای ، ارتباطات روی اعتماد ،ارتباطات روی جذابیت، ارزش مشترک روی تعهد، جذابیت روی تعهد و اعتماد روی تعهد، تاثیر مستقیم معنیداری دارند. و نهایتا، تاثیر مستقیم ارزش مشترک روی اعتماد مشتری و همچنین تاثیر مستقیم متغیر رفتار فرصتطلبانه روی اعتماد مشتری بر اساس دادههای گرداوری شده از جامعه آماری این پژوهش، مورد تایید قرار نگرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.