مقاله ویژگیهای مرکزی و پیرامونی در ایجاد اعتماد به بانکداری موبایل


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ویژگیهای مرکزی و پیرامونی در ایجاد اعتماد به بانکداری موبایل دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ویژگیهای مرکزی و پیرامونی در ایجاد اعتماد به بانکداری موبایل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ویژگیهای مرکزی و پیرامونی در ایجاد اعتماد به بانکداری موبایل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ویژگیهای مرکزی و پیرامونی در ایجاد اعتماد به بانکداری موبایل :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
در سالهای اخیر پیشرفت مربوط به تکنولوژی اطلاعات، باعث تحول صنعت بانکداری در حوزه بانکداری الکترونیک شده است.خصوصا پیشرفت در تکنولوژی بیسیم و ارایهی بانکداری موبایل، انعطافپذیری زمانی و مکانی در استفاده از خدمات بانکداری را برای مشتریان فراهم آورده است. با وجود مزایای فراوانی که این کانال برای مشتریان فراهم میآورد، شواهد حاکی از نرخ پایین پذیرش این ابزار از سوی مشتریان میباشد. هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر در ایجاد اعتماد اولیه مشتریان به استفاده از بانکداری موبایل میباشد. جهت آزمون فرضیات از تحلیل همبستگی و حداقل مربعات جزیی استفاده شده است. نتایج حاصل موید آن است که مهمترین عامل در ایجاد اعتماد اولیه مشتریان، راهنماهای پیرامونی میباشد چون راهنماهای مرکزی در اعتماد اولیه معنیدار نبود. مشتریانی که تجربه استفاده از بانکداری موبایل را داشتهاند، کیفیت خدمات )اطمینان به بانکداری موبایل(، مهمترین عامل بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.