مقاله نقش بازاریابی اینترنتی درصنعت بانکداری


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش بازاریابی اینترنتی درصنعت بانکداری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش بازاریابی اینترنتی درصنعت بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش بازاریابی اینترنتی درصنعت بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش بازاریابی اینترنتی درصنعت بانکداری :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
دراین مقاله قصد داریم مولفه ها و شاخصهای موثر بازاریابی اینترنتی درصنعت بانکداری و نقش هریک از آنها درتوسعه بانکداری اینترنتی را به کمک نقشه های شناختی فازی FCM که یکی از قدرتمندترین ابزار از مجموعه ابزارهای محاسبات نرم برای تعیین روابط علت و معلولی می باشد نشاندهیم و درادامه مقدار عددی شدت روابط بین مفاهیم بازاریابی خدمات بانکی را از نظرات خبرگان محاسبه می کنیم این تحقیق به مدیران بانکها کمک می کند مفاهیم اصلی را دربازاریابی اینترنتی شناخت و به نقش هریک از آنها درپیاده سازی و موفقیت استراتژیهای بازاریابی اینترنتیآگاه شوند و نحوه غلبه برمشکلات را مشخص کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.