مقاله نقش بازاریابی درونی در بهبود عملکرد بازرگانی بانک های خصوصی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش بازاریابی درونی در بهبود عملکرد بازرگانی بانک های خصوصی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش بازاریابی درونی در بهبود عملکرد بازرگانی بانک های خصوصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش بازاریابی درونی در بهبود عملکرد بازرگانی بانک های خصوصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش بازاریابی درونی در بهبود عملکرد بازرگانی بانک های خصوصی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در سازمان های خدماتی همچون بانک ها، نیروی انسانی نقش تعیین کننده ای در کسب موفقیت سازمان ایفا می کنند. راه چاره تضمین عملکرد عالی بانک ها را باید در نقش آفرینی موفق مدیریت منابع انسانی جست و جو کرد. هدف این تحقیق شناسایی نحوه تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد بازرگانی می باشد که از طریق یک مدل علی عملکرد بازرگانی موسسات مالی و اعتباری و بانک های خصوصی استان گیلان را تبیین می کند. بازارگرایی شامل مولفه های مشتری گرایی، رقیب گرایی و هماهنگی بین بخشی می باشد. مولفه های بازاریابی درونی شامل تعاملات رسمی، سیستم پاداش، بازخورد، خط مشی و رویه داخلی و مشتری گرایی درونی می باشد. نتایج تجزیه و تحلیل نشان داد که به طور کلی بازارگرایی بر عملکرد بازرگانی تأثیر مستقیم دارند ولی بازاریابی درونی بر بازارگرایی تأثیر مستقیم ندارد و همچنین بازاریابی درونی بر عملکرد بازرگانی تأثیر مستقیم ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.