مقاله توسعه استراتژی های گردشگری استان اصفهان با رویکرد بخش بندی بازار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله توسعه استراتژی های گردشگری استان اصفهان با رویکرد بخش بندی بازار دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله توسعه استراتژی های گردشگری استان اصفهان با رویکرد بخش بندی بازار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه استراتژی های گردشگری استان اصفهان با رویکرد بخش بندی بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله توسعه استراتژی های گردشگری استان اصفهان با رویکرد بخش بندی بازار :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
در تحقیقات اخیر، بخش بندی بازار به یکی از مهمترین الزامات تدوین استراتژی در حوزه گردشگری تبدیل شده است. استان اصفهان نیز به عنوان پرجاذبه ترین استان گردشگری ایران می بایست بخش های متفاوت مشتریان خود را شناسایی و استراتژی ها و اقدامات متمایز بازاریابی، متناسب با ویژگی ها و نیازمندی های بازارهای هدف خود ارائه دهد. یکی از کاربردی ترین تکنیک هایی که تا کنون در زمینه بخش بندی بازار مورد استفاده قرار گرفته است، تجزیه و تحلیل خوشه ای یا خوشه بندی است که اثر بخشی الگوریتم های آن در بسیاری از تحقیقات بازاریابی به اثبات رسیده است. در این پژوهش نیز از الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات در تجزیه و تحلیل خوشه ای جهت تحقیق پیرامون بخش بندی بازار گردشگران استان اصفهان استفاده شده است. مبنای بخش بندی، انگیزه های کششی و رانشی گردشگران از بازدیداز استان اصفهان بوده است. با اجرای این الگوریتم، گردشگران این استان به سه گروه مهمان، کسب و کار و یادگیری در استراحت تفکیک شدند. در پایان بر اساس انگیزه های آشکار شده گردشگران در هر خوشه، بسته پیشنهادی سفر ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.