مقاله تبیین ارتباط محرک های ارزش ویژه مشتری با رضایت مشتری (مورد مطالعه یکی از بانک های تخصصی شهر تهران)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین ارتباط محرک های ارزش ویژه مشتری با رضایت مشتری (مورد مطالعه یکی از بانک های تخصصی شهر تهران) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین ارتباط محرک های ارزش ویژه مشتری با رضایت مشتری (مورد مطالعه یکی از بانک های تخصصی شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین ارتباط محرک های ارزش ویژه مشتری با رضایت مشتری (مورد مطالعه یکی از بانک های تخصصی شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین ارتباط محرک های ارزش ویژه مشتری با رضایت مشتری (مورد مطالعه یکی از بانک های تخصصی شهر تهران) :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
تحقیق حاضر، با هدف پاسخگویی به این سؤال اساسی صورت گرفته است که آیا بین محرک های ارزش ویژه مشتری) ارزش ویژه برآوردی، ارزش ویژه برند و ارزش ویژه ارتباط( و رضایت مشتری ارتباط معناداری وجود دارد. این تحقیق جهت جمع آوری داده از روش پیمایش و جهت تحلیل داده ها از روش همبستگی استفاده نموده است. جامعه آماری تحقیق مشتریان یکی از بانک های تخصصی شهر تهران می باشند که با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای و با استفاده از جدول کرجسی و مورگان، ۴۸۳ نفر به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. داده های مورد نیاز با استفاده از ابزار پرسشنامه جمع آوری و با استفاده از نرم افزار لیزرل تحلیل شدند. نتایج تحقیق حاکی از آن است که از بین محرک های ارزش ویژه مشتری تنها ارزش ویژه ارتباط تاثیر قابل ملاحظه ی بر روی رضایت مشتریان دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.