مقاله بررسی تاثیر نام و نشان تجاری برند برعملکرد بانکداری الکترونیک


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر نام و نشان تجاری برند برعملکرد بانکداری الکترونیک دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر نام و نشان تجاری برند برعملکرد بانکداری الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر نام و نشان تجاری برند برعملکرد بانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر نام و نشان تجاری برند برعملکرد بانکداری الکترونیک :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
بارقابتی شدن دنیای کنونی توجه هربنگاه به داشته های خاص و منحصربفرد خود می توانددربهبود عملکرد بانک نقش قابل توجهی را ایفا کند صنعت بانکداری یکی ازچرخ دنده های اصلی اقتصادهرکشور می باشد یک برند قوی بانک را قادر می سازد تا هزینه های بازاریابی را کاهش دهد ازطرفی دیگر مشتریان حاضرند هزینه اضافی برای برندهای برتر پرداخت کنند یک برند قدرتمند به بانک کمک می کند تا درجامعه هویت خودر ا به عموم معرفی کرده و آسیب پذیری خود را دربرابر رفتار رقبا کاهش دهد بطورکلی میتوان اظهار داشت برند منبع پایدار مزیت رقابتی است لذا پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر برند برعملکرد بانکداری الکترونیک درکلیه بانکهای خصوصی و دولتی شهرتبریز انجام گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.