مقاله بخش بندیمشتریان و بازاریابی خدمات بانکی برمبنای تکنیکهای داده کاوی و مدل تحلیل RFM مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بخش بندیمشتریان و بازاریابی خدمات بانکی برمبنای تکنیکهای داده کاوی و مدل تحلیل RFM مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بخش بندیمشتریان و بازاریابی خدمات بانکی برمبنای تکنیکهای داده کاوی و مدل تحلیل RFM مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بخش بندیمشتریان و بازاریابی خدمات بانکی برمبنای تکنیکهای داده کاوی و مدل تحلیل RFM مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بخش بندیمشتریان و بازاریابی خدمات بانکی برمبنای تکنیکهای داده کاوی و مدل تحلیل RFM مطالعه موردی موسسه اعتباری توسعه :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
توسعه بانکداری الکترونیک و کسب مزیت رقابتی دربانکها نیاز به بازاریابی خدمات آنها دارد میتوان به تحلیل رفتار مشتریان و تعیین ارزش آنها دربازاریابی خدمات بانکی پرداخت این مقاله به کمک تکنیکهایداده کاوی و مدل تحلیل RFM به ارایه مدلی به منظور شناسایی و تحلیل رفتارمشتریان پرداخته می شود که این مدل از دو بخش تشکیل شده است دربخش اول با استفاده از تکنیکهای خوشه بندی به بخش بندی مشتریان بانکی پرداخته می شود سپس توسط مدل تحلیل RFM ارزش هرخوشه تعیین شده و درنهایت خوشه ها براساس ارزش موردنظر رتبه بندی میشوند همچنین با استفاده از الگوریتم قوانین وابستگی به یافتن ارتباط بین ویژگیهای مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی پرداخته می شود دربخش دوم با توجه به ارزش هریک از مشتریان و با استفاده از تکنیک طبقه بندی به پیشگویی رفتار مشتریان آینده دربانک پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.