مقاله تأثیر ابعاد شخصیت برند شرکت برکارکنان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر ابعاد شخصیت برند شرکت برکارکنان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر ابعاد شخصیت برند شرکت برکارکنان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر ابعاد شخصیت برند شرکت برکارکنان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر ابعاد شخصیت برند شرکت برکارکنان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
نیروی انسانی بعنوان منابعی بادوام، غیرقابل معامله وچیزی که نمی توان نسخه کامل و دومی از آن تهیه کرد، رمز مزیت رقابتی و موفقیت سازمان ها و شرکت ها است. امروزه شرکت ها به شکل روزافزونی منابع خود رابه آنچه که برند شرکت لقب گرفته اختصاص میدهند که به معنای مجموعه ای از ارتباطات متمایز ایجاد شده توسط کارمندان با نام شرکت می باشد. این بحث مطرح است همانطور که برند در زمینه معمول خود یعنی بر مشتریان تأثیر می گذارد، نقش و تأثیر مشابه ای هم روی کارکنان یک شرکت یا سازمان دارد. هدف از این تحقیق بررسی تأثیر نقش ابعاد شخصیت برند شرکت توزی عنیروی برق استان گیلان بر تمایز استنباط شده، وفاداری، رضایتمندی، و وابستگی کارکنان می باشد . یک مقیاس چند بعدی شخصیت برند شرکت برای سنجش روابط برند شرکت با استفاده از مدلسازی معادلاتساختاری(SEM)برای شناسایی ابعاد تأثیرگذار بر این چهار پیامد مورد استفاده قرار گرفت. یافته ها نشان دادند که شخصیت برند شرکت با وفاداری، رضایتمندی، وابستگی، و تمایز استنباط شده کارکنان همبستگی معناداری دارد. همچنین مشخص گردید که رضایتمندی توسط دلپذیربودن، وابستگی توسط ترکیب دلپذیربودن و بی باک بودن، تمایز استنباط شده از طریق ترکیب دلپذیربودن و بی باک بودن، و وفاداری هم از طریق تعداد بیشتر سالهای حضور در شرکت قابل پیش بینی می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.