مقاله رابطه شخصیت و وندالیسم (تخریب اموال عمومی) در بین دانش آموزان دوره متوسطه استان خراسان جنوبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه شخصیت و وندالیسم (تخریب اموال عمومی) در بین دانش آموزان دوره متوسطه استان خراسان جنوبی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه شخصیت و وندالیسم (تخریب اموال عمومی) در بین دانش آموزان دوره متوسطه استان خراسان جنوبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه شخصیت و وندالیسم (تخریب اموال عمومی) در بین دانش آموزان دوره متوسطه استان خراسان جنوبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه شخصیت و وندالیسم (تخریب اموال عمومی) در بین دانش آموزان دوره متوسطه استان خراسان جنوبی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
تحقیق حاضر بر آن است تا رابطه صفات شخصیت و وندالیسم را در دانش آموزان مورد بررسی قرار دهد. خرابکاریهای آموزشی بعنوان یک رفتار تخری بگرایانه مد نظر م یباشد و عبارتست از آن دسته آسیب ها و صدماتی که توسط دانش آموزان به شکل ارادی یا غیرارادی به محیط آموزشی وارد می شود.به هر ترتیب هرچه تخریب کارها رفتارهای ویرانگرانه بیشتری در مدارس داشته باشند به همان اندازه مرکز آموزشی و مدرسه می بایست از هزینه های آموزشی دیگر کاسته و از سرانه آموزشی مبلغی را برای ترمیم میز و صندلی های شکسته شده و ;نماید. تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش لزوم توجه به روحیات و ویژگ یهای نسل جوان، ایجاب م یکند که در جهت شناخت و کاهش رفتار های خرابکاران نیز توجه ویژه گردد. برای انجام این پژوهش از روش توصیفی و همبستگی استفاده شده است ، جامعه آماری این پژوهش دانش آموزان دوره متوسطه استان خراسان جنوبی می باشد ، برای تعیین حجم نمونه از جامعه آماری با توجه به نمونه گیری طبقه ای نسبتی تعداد ۴۰۱ نفر به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند ، برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های وندالیسم، شخصیت استفاده شده است. در این پژوهش از روشهای آماری همبستگی و تحلیل رگرسیون استفاده شده است.نتایج نشان داد که صفات برونگرایی و روان رنجور خوئی رابطه مثبت و معنی دار و پذیرش،وظیفه شناسی و سازگاری رابطه منفی معنی دار با وندالیسم دارند (فرمول در متن اصلی مقاله) با توجه به نتایج تحقیق و نقش موثر صفات شخصیت در بروز وندالیسم ضروری است که خانواده ها و مدارس در رشد و پرورش شخصیت اهتمام بیشتری نموده و نقش فعال تری ایفا نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.