مقاله ارتباط میان پیشرفت تحصیلی، مسندمهارگذاری و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتباط میان پیشرفت تحصیلی، مسندمهارگذاری و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط میان پیشرفت تحصیلی، مسندمهارگذاری و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط میان پیشرفت تحصیلی، مسندمهارگذاری و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط میان پیشرفت تحصیلی، مسندمهارگذاری و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط میان پیشرفت تحصیلی، مسند مهارگذاری و اهمالکاری تحصیلی میباشد. به این منظور نمونهای مشتمل بر ۳۱۰ نفر ( ۱۷۹ دختر و ۱۳۱ پسر) از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان به روش نمونهگیری تصادفی طبقهای متناسب با حجم جامعه انتخاب شدند. روش پژوهش از نوع همبستگی میباشد. جهت اندازهگیری متغیرهای پژوهش، از معدل کل دانشجویان برای اندازهگیری پیشرفت تحصیلی، از مقیاس اهمالکاری تحصیلی سولومون و راثبلوم (نسخه دانشجو)، برای اندازهگیری اهمالکاری تحصیلی و از مقیاس مسند مهارگذاری راتر جهت اندازهگیری مسند مهارگذاری استفاده شده است. به منظور تجزیه و تحلیل دادههای گردآوری شده، هم از شاخصهای آمار توصیفی (میانگین و انحراف معیار) و هم از شاخصهای آمار استنباطی (ضریب معناداری همبستگی پیرسون، تحلیل رگرسیون) استفاده گردیده است. نتایج ضریب همبستگی پیرسون حاکی از آن است که میان پیشرفت تحصیلی و مسند مهارگذاری رابطه معناداری وجود ندارد و میان اهمالکاری تحصیلی و مسند مهارگذاری یک رابطه معنادار منفی و نیز میان پیشرفت تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی رابطه معنادار منفی وجود دارد. همچنین تحلیل رگرسیون نشان داده است که پیشرفت تحصیلی بر اساس اهمالکاری تحصیلی پیشبینی میشود و مسند مهارگذاری و اهمالکاری تحصیلی هر دو قادر به پیشبینی یکدیگر هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.