مقاله تاثیررفتاررانندگی تراکم وسایل نقلیه وکاهش شتاب لازم برکاهش نرخ تصادفات جلو به عقب ناشی ازتغییرخط دربزرگراه های چندخطه


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیررفتاررانندگی تراکم وسایل نقلیه وکاهش شتاب لازم برکاهش نرخ تصادفات جلو به عقب ناشی ازتغییرخط دربزرگراه های چندخطه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیررفتاررانندگی تراکم وسایل نقلیه وکاهش شتاب لازم برکاهش نرخ تصادفات جلو به عقب ناشی ازتغییرخط دربزرگراه های چندخطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیررفتاررانندگی تراکم وسایل نقلیه وکاهش شتاب لازم برکاهش نرخ تصادفات جلو به عقب ناشی ازتغییرخط دربزرگراه های چندخطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیررفتاررانندگی تراکم وسایل نقلیه وکاهش شتاب لازم برکاهش نرخ تصادفات جلو به عقب ناشی ازتغییرخط دربزرگراه های چندخطه :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
اکثر تصادفات منجر به جراحت در بزرگراه های چند خطه به علت حرکات ناگهانی وسایل نقلیه در تغییر خط مسیر رخ می دهد. در این مقاله، کاهش شتاب لازم، رابطه بین شتاب موجود و شتاب مورد نیاز، کاهش شتاب نسبی و رابطه بین میزان تراکم وسایل نقلیه و مدت زمان تغییر خط در یکی از بزرگراه های شریانی شهر تهران مورد ارزیابی قرار می گیرد. مجموعه داده های مربوط به داده های فاصله-زمان در تغییر خط جریان های ترافیک موجود برای حصول نتایج قابل اطمینان تر مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و رابطه بین تراکم و مدت زمان تغییر خط با توجه به داده های جمع آوری شده به صورت معادله نمایی ارائه می گردد. همچنین مطالعات میدانی در مقیاس واقعی نشان می دهند که مقدار حداکثر کاهش شتاب مورد نیاز باید ۳۸ متر بر مجذور ثانیه یا کمتر باشد تا از برخورد جلو به عقب اجتناب گردد. براساس مجموعه داده های مسیر زمان خودروها، بیشتر رانندگانی که در وضعیت ترافیک از نوع ایست و حرکت قرار گرفته اند، رفتار رانندگی پرخاشگرانه ای بر اساس مدل های وسیله نقلیه پیرو از خود نشان می دهند. مدت زمان لازم برای تغییر خط عبور به صورت مناسب در شرایط با تراکم بالا به ۷۸ ثانیه می رسد در حالی که این مقدار حتی کمتر از ۲۵ ثانیه برای جریان آزاد با حداکثرسرعت مجاز است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.