مقاله بررسی میزان نشست پی های کم عمق درمسر خط یک قطارشهری تبریز مطالعه موردی حدفاصل چهارراه آبرسانی تا میدان شهرداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی میزان نشست پی های کم عمق درمسر خط یک قطارشهری تبریز مطالعه موردی حدفاصل چهارراه آبرسانی تا میدان شهرداری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی میزان نشست پی های کم عمق درمسر خط یک قطارشهری تبریز مطالعه موردی حدفاصل چهارراه آبرسانی تا میدان شهرداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان نشست پی های کم عمق درمسر خط یک قطارشهری تبریز مطالعه موردی حدفاصل چهارراه آبرسانی تا میدان شهرداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی میزان نشست پی های کم عمق درمسر خط یک قطارشهری تبریز مطالعه موردی حدفاصل چهارراه آبرسانی تا میدان شهرداری :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
معمولا نشست کل پی ناشی ازنشست آنی ونشست درازمدت تحکیمی می باشد نشست تحکمی را معمولا برای مناطقی که دارای لایه های ریزدانه اشباع بوده و به دنبال بارگذاری به تدریج و دراثرخروجی آب منفذی دچارنشست میشود درنظر گرفته میشود برای محاسبه نشست آنی ازروش ضریب تاثیر کرنش که به وسیله اشمرتمن و هارتمن ۱۹۷۸پیشنهاد شده استفاده شدها ست برای محاسبه میزان نشست بافوق درمسیر خط یک قطارشهری تبریز مدول تغییرشکل خاک باعمق تعیین شده سپس باتوجه به نتایج ازمایشهای مقاومت نفوذاستاندارد SPT و قضاوت مهندسی مدول تغییرشکل لایه های ابرفتی بین ۲۰۰تا۴۰۰کیلوگرم برسانتیمترمربع تخمین زده شده است نتایج براورد نشست بعدازیک سال به روش اشمرتمن برای پی های مربعی و نواری واقع درعمق بیش از۱/۵متری به ترتیب درنمودارهایی ارایه شده است باتوجه به وضعیت لایه بندی سختی زیادلایه های مارنی ونسبت پیش تحکیمی بالای آنها بروز نشست تحکیمی قابل تصورنمی باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.