مقاله بررسی و تفسیر آزمایشگاهی تأثیر مقدار فوق روان کننده برخواص بتن خودتراکم حاوی لاستیک در فاز خمیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی و تفسیر آزمایشگاهی تأثیر مقدار فوق روان کننده برخواص بتن خودتراکم حاوی لاستیک در فاز خمیری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی و تفسیر آزمایشگاهی تأثیر مقدار فوق روان کننده برخواص بتن خودتراکم حاوی لاستیک در فاز خمیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تفسیر آزمایشگاهی تأثیر مقدار فوق روان کننده برخواص بتن خودتراکم حاوی لاستیک در فاز خمیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی و تفسیر آزمایشگاهی تأثیر مقدار فوق روان کننده برخواص بتن خودتراکم حاوی لاستیک در فاز خمیری :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
رشد جهانی صنعت اتومبیل و افزایش استفاده از اتومبیل به عنوان وسیله اصلی حمل و نقل باعث رشد چشمگیر تولید تایرشده است و به تبع آن شاهد انباشته های بزرگی از تایرهای مستعمل هستیم . یکی از روشهای مصرف این مواد، بهکارگیری آنها در بتن و سایر مصالح ساختمانی است. پایداری و دوام بتن خود تراکم در اجرای هر چه بهتر سازه های بتنی همواره مطرح می باشند، مطالعات نشان می دهد بتن خود تراکمی که دارای خواص رئولوژی مناسب باشد دارایمقاومت ودوام قابل قبولی خواهد بود. در این مطالعه آزمایشات جریان اسلامپ، T50 ، قیف V ، حلقه J و جعبه L به منظور بررسی رفتار بتن خود تراکم حاوی لاستیک در فاز خمیری، برای ۱۱ طرح اختلاط با دو درصد مختلف فوق روان کننده ۱% و ۲% و با جایگزینی ضایعات لاستیک به دو صورت پودر وخرده به جای مصالح سنگی ریز دانه و درشت دانه با درصد های ۰درصدو۵درصدو۱۰درصدو۱۵درصدو۲۰درصدبا نسبت آب به مواد پودری ثابت۰/۳۲ انجام گرفته است. نتایج نشان داد باافزایش مقدار لاستیک جریان اسلامپ، قابلیت عبور در حلقه J و جعبه L کاهش وزمان T50 و زمان تخلیه قیف V افزایش می یابد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.