مقاله تعیین و بررسی مدل ریاضی ارتعاشی تراکتور مسی فرگوسن مدل ۳۹۹
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین و بررسی مدل ریاضی ارتعاشی تراکتور مسی فرگوسن مدل ۳۹۹ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین و بررسی مدل ریاضی ارتعاشی تراکتور مسی فرگوسن مدل ۳۹۹ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین و بررسی مدل ریاضی ارتعاشی تراکتور مسی فرگوسن مدل ۳۹۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین و بررسی مدل ریاضی ارتعاشی تراکتور مسی فرگوسن مدل ۳۹۹ :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
ارتعاشات مکانیکی وارد بر راننده یکی از مهمترین مسائل در هنگام کار با ادوات کشاورزی محسوب می شود. بطوریکه افزایش ارتعاشات می تواند باعث تهدید سلامتی و کاهش میزان راندمان کاری راننده شود. هف از این تحقیق بدست آوردن مدل ارتعاشی نقاط مختلف تراکتور مسی فرگوسن مدل ۳۹۹ است. میزان rms شتاب (ریشه میانگین مربعات) ارتعاشات تراکتور در وضعیت ایستگاهی در دورهای ۷۵۰ و ۱۰۰۰ و ۱۲۵۰ دور بر دقیق بر روی سطح آسفالت در چهار قسمت موتور، گیربکس، صندلی راننده و محور تواندهی تراکتور اندازه گیری شد. بیشترین میزان rms شتاب ارتعاش در دورهای مورد آزمایش مربوط به موتور به ترتیب به میزان ۹۰/۴۸ و ۶۹/۵۶ و ۴۱/۷۱ متر بر مجذور ثانیه و کمترین میزان rms شتاب ارتعاش مربوط به محور تواندهی تراکتور به ترتیب به میزان ۱/۹۷ و ۲/۷۵ و ۳/۷۱ متر بر مجذور ثانیه بدست آمد. در نهایت مدل پیش بینی میزان rms شتاب ارتعاش در نقاط مختلف تراکتور محاسبه گردید و برای موتور مدل خطی ۱۶۴/۶۰-x و ۰/۰۹۸-=y با ۰/۹۹=R2 ، برای گیربکس مدل خطی y= 10/05-0/026x با ۰/۹۹=R2 برای صندلی راننده مدل خطی y=0/003x+2/98 با ۰/۸۸=R2 و برای محور تواندهی تراکتور مدل خطی y=0/005x-2/93 با ۰/۹۷=R2 بدست آمد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.